Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbningningstilbud - 40% rabat på FoliePartner.dk til Amino medlemmer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer

Efter mange timers hårdt arbejde kan jeg i dag åbne FoliePartner.dk, og i den anledning giver jeg alle aminoer et rigtig godt tilbud, som tak for alt hjælpen jeg har modtaget herinde! :-)

FoliePartner.dk sælger folieudskæringer fra egen produktion.


I kender b.la. folieudskæringer fra:

  • Folietekster og motiver på skilte og facader.
  • Bilreklame
  • Office branding
  • Wallstickers
  • Som dekoration på laptops. 

webshoppen kan man som kunde nemt designe sin egen folietekst med sidens online design tool som samtidig udregner en pris.

40% rabat til Amino medlemmer de næste 10 dage!
Jeg vil gerne give alle aminoer 40% rabat de næste 10 dage. Det eneste i skal gøre er at bruge nedenstående rabatkode.

Tilbuddet gælder til d. 10 juli kl. 23:59, hvorefter rabatkoden stopper med at virke.
Herefter vil i fortsat kunne få 10% rabat.

40% rabatkode: amino40

10% rabatkode: amino10

Håber i alle sammen får en fantastisk dag! :-)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere benyttet Kasper til en folieopgave. Hurtig levering og det færdige resultat var præcis som forventet. 

Jeg vender helt sikkert tilbage, hvis behovet opstår. Kasper kan varmt anbefales! Star Star Star Star Star

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver lige i tråden igen, så de der holdte ferie i sidste uge, og måske derfor ikke besøgte Amino også kan nå at benytte sig af det gode tilbud.

Der har allerede været en del inde og købe på shoppen, så mange tak for jeres ordrer som alle er blevet sendt afsted! :-)
Det er nu snart ved at være sidste chance, hvis man skal nå at benytte sig af tilbuddet med 40% rabat på foliebogstaver, folie motiver/logoer, personlige wallstickers, office branding mm.

Hvis der skulle sidde nogle med spørgsmål, så er livechatten åben på siden hele dagen i dag! :-)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)