Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO diskussion ... justeringer på gammelt site gav dårligere placering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

- amino lader mig ikke rigtigt vælge kategori uden for alt det andet.... men dette her handler altså om SEO.


Jeg skal lige høre om andre har haft samme oplevelse.

Dette her gælder kun på ét keyword når man søger, på alle andre områder er der sket en forbedring.

Gennemgang af et website, ændring af alle overskrifter fra <class="overskrift"> til <H1> 
desuden justeringer på dokumentnavne til at være friendly 

Så fik siden en ringere placering?

Spørgsmål:
Er der en slags "periode" hvor google placere websites inden de finder deres naturlige placering?

Vi har intet andet ændret, dog har jeg bemærket at HOVEDKEYWORD (fra start) er sat ind som fast del af title. 
Altså sådan her
' virksomhednavn : titlename : "så kommer keyword" '

Er der nogle som har erfaringer for om dette skulle være et problem, pga. at det lader til at GOOGLE pludseligt har genopdaget et gammelt site og placeret det ringere, efter at guides til forbedringer er blevet implementeret.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Et vilkårligt gæt: 
Det kunne være fordi siden i virkeligheden er dårligt optimeret til moderne SEO 
Læs: straffes for kunstig SEO. 

Når du så har opdateret siden, har du måske fået google til at gennemgå den igen ... 

Men det er som sagt blot et gæt! 

Er brugervenligheden blevet dårligere? 

Har du måske for mange h1ere på samme side? (brug h2, h3 osv)... 

Et kik på koden, et kik på hvem der linker til hvad i jeres webmaster tools, og lidt historie om hvad i har fået lavet SEO mæssigt på siden, ville nok kunne blotlægge mere... 

Mvh
Dennis O. Madsen
ADONE.DK

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Fra Østerbro
Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jmgranner,

Nu er det svært at sige noget konkret, uden at vide mere om dit site.

Men det er ganske normalt, at man ved større ændringer i sin SEO, kan opleve en periode på 1-3 uger, hvor ens placeringer fluktuerer. Det sker typisk ved ændringer i titles og meta beskrivelser.

Hygger mig med små projekter - I min fritid arbejder jeg på mit hobbyprojekt usedbicycle.co.uk.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

jmgranner:
desuden justeringer på dokumentnavne til at være friendly 


Jeg ved ikke hvad du mener med "dokumentnavne", men gætter at du har ændret URLer (hjemmesideadresser).

Det kan give midlertidige problemer med dine placeringer, da Google så kan se det som at du har ens sider (Duplicate Content).

Derudover, hvis du ikke har fået disse omdirigeret korrekt med det der hedder 301 redirect, så mister du også link juice og får en masse "ikke fundet"-sider (404) - hvilket også kan gå udover dine placeringer. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)