Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg ved siden af webshop!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello :)

Jeg er ved at starte en webshop op! Selskabet bag er oprettet (ApS), billys bruges som regnskabsprogram og de første produkter er leveret. Webshoppen er endnu ikke klar til at tag imod kunder og jeg havde derfor tænkt mig at tag på et relevant marked med mine produkter. Mine spørgsmål er så:

1) Må jeg godt sælge varerne direkte på et markedet i stedet for via webshoppen?

2) Hvordan gør jeg med betaling?

3) Jeg lagerfører ikke alle mine produkter. Hvis en kunde bestiller noget på webshoppen, bestiller jeg det hjem hos min leverandør og sender så til kunden. Hvordan gør jeg med en kunde på markedet, som gerne vil have et produkt som jeg sælger, men ikke har på lager. Her tænker jeg primært på, hvordan de skal betale det?

4) Er der nogle udfordringer i ovenstående i forhold til Billys?

Glæder mig til at høre fra jer.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

1 ja - du skal forvente at ha et godkendt kasseapparat - mener dinero har et der kan køre iPad - ellers batteridrevet når du som selskab står og sælger på markeder - men ja det må du - Det duer jo så nok ikke med Dineros Ipad program hvis du ellers kører billy, men det må du undersøge, du skal bare ha et godkendt kasseapparat når du som selskab står og sælger generelt på markeder

2 -Alt slås ind på kasseapparat kontanter og evt swip eller mobilepay + du må overveje en kortmaskine - izettle eller hvad du vil for betaling

3 Du skal ikke hæve din kundes betaling før du ved varen er sendt til kunden. - Igen må du overveje hvilke betalingsformer du vil ha - skal du være lidt større skal du ha dankort med - ellers check www.kortgebyr.dk og test det med dine egne forventede tal + med og uden flueben i dankort. Husk, at kunderne har returret i webshoppen og at de varer kommer retur til dig - du skal ha plads til dem og plan for dem samt være klart til at refundere hele beløbet

4 - Næh - du bogfører bare din kasse fra markederne ind i Billy og afhængig af webshop system er der forskellige integrations muligheder som billy kan svare på evt i deres forum 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)