Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chikane hjælp!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 10. May 15
Indlæg ialt: 32
Fra  Forlaget Snepryd Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop startet virksomhed og har kun været igang en måned og nu er en person begyndt at skrive usande ting om mit nye firma. Jeg har bedt personen lade være med det, da det jo giver mig en rigtig svær start. anklagen lyder på at jeg slet ikke har et firma og fusker folk. Jeg er helt paf fordi personen siger hun har fået oplysningen fra en af mine ansatte trods det slet ikke er muligt da jeg jo indtil videre har været den eneste i virksomheden. Desuden har personen på en facebookvæg skrevet direkte usande ting som der slet ikke er belæg for.
Hvad gør jeg? Andre der har prøvet lignende eller har lyst til at sparre med mig , har virkelig brug for gode råd her.
Vh Britta

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er injurier, og hvis det er meget grove ting, så bør du kontakte en advokat og lave en sag ud af det...

Ud fra din tekst, er det lidt svært at vurdere, hvad påstandene går på, og hvor grove de er, men du laver næppe dette indlæg, hvis der ikke er tale om noget ret grænseoverskridende...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Danmark
Tilmeldt 10. May 15
Indlæg ialt: 32
Fra  Forlaget Snepryd Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tale om en ret alvorlig beskyldelse som af gode grunde slet ikke har været mulig da jeg lige er startet op. Derfor kan jeg også være helt rolig men det er alvorligt fordi mit ry kan blive påvirket, som så kan påvirke kundekreds, samarbejdspartnere mm. Vh Britta

Fra Langeland
Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.
Jeg vil Anbefale dig at tage et screenshot af Facebook siden, og overveje om det er værd at reagere på.
Personligt ville jeg besvare indlægget og forklare der må være tale om en misforståelse men at du gerne tager et møde med vedkommende for at få rettet eventuelle misforståelser.
1 de andre der ser indlægget vil så tvivl omkring rigtigheden i og med du selv svarer
2 man ser at du trods dårlig omtale stadig har overskud til at være imødekommende
3 du understreger at det er en misforståelse og åben for dialog frem for dårlig omtale.
Du bør dog slutte af med at minde personen om at det er injurier og at du ingen ansatte har haft hvorfor du ser dig nødsaget til at anmelde personen der står bag i så fald det fortsætter.
Du kan smide en mail hvis du vil, så vil jeg evt godt hjælpe med formuleringen:)

Fra Danmark
Tilmeldt 10. May 15
Indlæg ialt: 32
Fra  Forlaget Snepryd Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Som afslutning på denne sag: den er meldt til politiet. Vi gør derfor ikke mere i sagen og er ikke længere i dialog med vedkommende.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)