Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram med lagerstyring ?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på udkig efter et regnskabsprogram med lagerstyring, og gerne et online browser baseret et. I øjeblikket bruger jeg Dinero, samt en Access database og et excel ark til at styre mit lager med. Men efterhånden som der er kommet salg i butikken, så er jeg ved at være træt af at redigere min Access databse og excel ark, hver gang der laves et salg.

Jeg har haft kig på E-conomic, men kan forstå at deres lagermodul ikke længere bliver vedligeholdt og udviklet på. Er der nogle som vil anbefale E-conomic på trods af dette ?

Eller er der andre regnskabsprogrammer der kan anbefales ? Helst til under eller omkring 300 kr pr mdr.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Må jeg anbefale du skulle prøve at kigge på Xena.biz.

Så meget har jeg ikke brugt lagermodulet, men de andre funktioner de har er ret gode. Er selv bogholder, så har prøvet lidt forskellige systemer. :-)

Vh. Dennis

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

Tak for tippet. Lagermodulet er ret vigtigt for mig, og betyder meget at det fungere godt. Jeg vil prøve at kontakt dem og hører hvad det kan.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg bogfører for en lidt større virksomhed sammen med en partner, der anvender de C5 - kanont lagersystem, dog er der mange selvprogrammerede tilrettelser, og tænker ikke C5 er noget for dig, med mindre du har vanvittig mange lagertransaktioner. :O

Men ja, udover Xena er der jo også NAV eller C5.

Vh. Dennis

Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Info Solution ApS Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Prøv at se på Visma Business. Den har bl.a et lagerstyringsmodul der helt sikker opfylder dine krav.

Se mere på www.infosolution.dk eller ring til os på 46 969696.

Med venlig Hilsen

Klaus Laudrup Spliid

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 39
Fra  Jesper W. of Copenhagen Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim -

Nu er det ganske vist et par år siden jeg selv brugte det, men så vidt jeg ved er Admind stadig lige så godt - så dem vil jeg klart anbefale dig at tage en snak med. Nemt at bruge i hverdagen, supergod service, gode priser (jeg var meget tilfreds, kan man måske høre). 

Jeg ville holde mig fra NAV og C5, hvis jeg var dig - det er programmer, der lidt populært sagt "er designet til et reservedelslager". Det vil sige, til at håndtere meget store antal varenumre, og til virksomheder hvor der er ansat personale udelukkende til at lager-håndtere. De er meget tunge og meget lidt brugervenlige.

:)

Jesper W.

Jeg hjælper virksomheder med at værdiforøge gennem kundeoplevelsen: www.jesperwille.com

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jesper.

Jeg har haft kig på C5 og Nav, men det er overkill at bruge deres produkter. Mit lager er ret simpelt, med tøj i forskellige størrelser, hvad værdien er på mit lager osv.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Vi har Odoo administrationssystem der er 1 system der kan hjælpe dig med både regnskab, lager og kundestyring mv. Prisen er yderst rimeligt og du kan læse mere på albedosoft.dk. Du kan også ringe til mig på 25101616 mvh Mitat, AlbedoSoft ApS.

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Står selv med fulstændig samme overvejelse og udfordring. Eneste forskel er at jeg idag bruger Billys, men de har heller ikke lagerstyring.

Jeg har modsat dig hørt meget godt E-conomics. Så vidt jeg forstår er man godt kørende så længe man stadig er en lille til middelstor webshop.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)