Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Etablering af shop

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Jensen:

Så er det ikke dig jeg tager ombord.

En nystartet webshop i den genre jeg skal i, har ikke 30-120.000 kr til at starte et webshop på.



Det er ikke 30-120K - det er 30K for hvad der minimum har en værdi (læs andre sælger for) 120K 

Jeg tror du får meget svært ved at finde nogen der kan tilbyde dig det du virkelig har brug for, for under 30k 

Hvis du tænker lidt over arbejdet i at bygge den, den vejledning du får brug for, - og hvad mennesker der er kompetentes tid koster (en dygtig amino freelancer ligger feks mellem 1000-1800 kr per time) ... så kan du nærmest regne ud du ender ud med noget skrammel... 

Hvis dit budget er mindre, så start ud med at lave en prestashop selv - og så bruge pengene på noget konsultation istedet for; det får du ikke en web foretning du får stor success ud af på sigt - og på et tidspunkt får du brug for at konvertere over til en pro shop hvis det går godt ... MEN du kan lære at drive foretningen og du kan lære at drive en webshop ... 

De fleste undervurdere hvad det kræver ... 
Mange siger feks til mig de gerne bare vil have en shop som stylepit: jamen stylepit har sikkert brugt flere hundrede millioner på at bygge deres shop, sidste år havde de udgifter for mere end 40.millioner i driften og de har 260+ ansatte til at køre den fordelt i hele europa ... de har så også en omsætning på 400 mil eller sådan noget, men alligevel (mener de sidste år havde underskud på 200 mil - men stadig er i godt plus) ... 

Det er lidt som med biler ... hvis du kun har 5000 til en ny bil, så skal man måske overveje at tage bussen imens man spare op til bilen istedet for :-) 

30K er billigt for en ordentlig og professionel frontend til en seriøs butik! 
Tænk dig bare hvad en fysisk butik koster, hvis den skal være ordentlig (mange af tøjbutikkerne bruger altså mere end 30k per md bare i husleje).. :) 

30k lyder af meget, men det er ingen ting i forhold til en seriøs forretning... 
Derimod er det self meget, hvis man gerne vil starte et lille hobby projekt op :-) 


Mvh
Dennis O. Madsen
Konsuelt ADONE.DK 

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

En webshop lavet i WP, kan vel umuligt koste de beløb du omtaler her.

Selve markedsføringen skal jeg ikke have hjælp til, ej heller fotografering mv. 

Det er jo ingen grund til at slå større brød op, end man skal bage

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Jensen:

En webshop lavet i WP, kan vel umuligt koste de beløb du omtaler her.

Selve markedsføringen skal jeg ikke have hjælp til, ej heller fotografering mv. 

Det er jo ingen grund til at slå større brød op, end man skal bage




Jeg tror du undervurdere hvad du har brug for hvis du skal drive en webshop, og hvad det kræver! 

Jeg kan også sagtens installere wp, woocommerce oven på, smække et tema med på en time: men det er ikke noget jeg kan stå inde for at sælge, selv om jeg godt ved det er det de fleste gør! 

Frem for at købe sådan en løsning så vil du som sagt være MEGET bedre tjent med selv at lave en shop selv, frem for at få sådan en løsning tror jeg... 

De fleste skal så regne med selv at bruge 150 minimum for at lave deres egen shop selv hvis den skal være ordentlig (HINT: det er de fleste ikke!), de fleste smækker noget værre skrammen sammen på 50 timer når de gør det selv.  

Jeg ved ikke hvad din tid er værd, men jeg har svært ved at forsvare at sælge min for under 650 kr i timen - når jeg laver en shop lige nu for 30 så er den beregnet på 350 kr per time - det er altså ikke dyrt, og det er kun meget midlertidigt jeg har tænkt mig at tilbyde det! 

Jeg kan som pro med længe uddannelser, mange års erfaring og shops bag mig, bygge en ordentlig shop på 20 timer som jeg kan stå inde for, dertil er der omkostninger til de rigtige plugins færdigt tema osv for en 3000 kr, men så er det jo en helt skrabet basis shop!

Jeg ved fra erfaring at selv dem med de mest skrabede shops får brug for mindst det dobbelte tid når man først kommer i gang!
For slet ikke at nævne servicen - den er altså MEGET mere nødvendig og vigtig end folk regner med når de går i gang!  

OG hvis jeg skal være tilfreds med den, så bruger jeg altså MEGET mere tid på at lave den end det ... 

Jeg kan godt bare installere wp, woocommerce, og smide et tema på, det tager mig et par timer maks ... det er det de fleste der sælger wp shops gør, men det kan man jo slet ikke stå inde for sådan et projekt! Det er ikke noget jeg ville kunne være bekendt at sælge eller vise frem for kunder! 

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Respekt for det, men det er ikke det jeg søger

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Jensen:

Respekt for det, men det er ikke det jeg søger



Jeg er heller ikke nødvendigvis ude på at sælge dig en løsning; men på at give dig (og alle der læser med) noget helt reelt info, som mange af de andre ikke vil give dig fordi det ødelægger deres foretnings-strategi! 

Jeg vil langt hellere sende dig videre, men forhåbentlig skabe en god kontakt med dig hvor vi kan se hinanden i øjnene selv om vi ikke laver foretning sammen, end lave klamphuggeri til dig. 

Jeg ved nemlig at:
1) Der er chance for du kommer til os, når du har været igennem den process du søger, og finder ud af hvad du får ud af den. 
2) At du ved du kan stole på at vi er 110% reelle og transparente over for dig, hvis du får brug for nogle af de services vi ellers sælger og kan tilbyde, hvis du eller nogen du kender får brug for dem. 
3) At det signalere de værdier som jeg ønsker at bygge mit bureau op på. 

Hvis jeg derimod sælger en løsning jeg ikke kan stå inde for, så sælger jeg godt nok en billig shop til dig og får nogle få kr ind på kontoen (sikkert med større overskud end det jeg sælger nu), men det bliver jo så på bekostning af hele det grundlag jeg prøver at bygge min foretning op på :-) 

Held og lykke med projektet. 

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Vi installere gerne en prestashop for dig (og der kræves ingen kode erfaring), så kan du selve oprette og vedligeholde din shop :-). 

Du kan læse mere på vores facebook eller på vores hjemmeside http://www.netglobe.dk

Lige nu tilbyder vi gratis webhotel på pro1, Brug rabatkoden "juli2015dk" Kom igang allerede nu.

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Netglobe:

Hej Lars

Vi installere gerne en prestashop for dig (og der kræves ingen kode erfaring), så kan du selve oprette og vedligeholde din shop :-). 

Du kan læse mere på vores facebook eller på vores hjemmeside http://www.netglobe.dk

Lige nu tilbyder vi gratis webhotel på pro1, Brug rabatkoden "juli2015dk" Kom igang allerede nu.




+1 
Lyder meget som det Lars efterspørger og har brug for :-) 
Flot tilbud til ham! 

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er prestashop

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Jensen:

hvad er prestashop

Hej Lars

Prestashop er et shop system, som giver dig en masse muligheder. Du er velkommen til at kontakte os, så hjælper vi dig godt igang med en webshop.

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Prestashop er i min optik et meget nemt gør-det-selv webshop system for amatører. 
Det er egentligt ret hæderligt (læs: det mest hæderlige) så længe man husker på gør-det-selv og amatør elementet. 

Det er ekstremt nemt at bruge, og ret godt til at lære at drive en billig webshop på. 
Mit råd vil så være ikke at invistere for meget i selve platformen, og overveje at skifte platform når man er klar til at blive mere seriøs. 

Selv om det er en meget egnet "gør det selv" webshop motor, så tror jeg stadig du vil spare mange penge og meget tid på at benytte dig af at få nogen til at sætte den op for dig hvis du ikke er så teknisk.  ( feks et tilbud som Netglobes der, virker som et rigtig godt tilbud, selv om jeg ikke kender dem, og ikke kan udtale mig om deres service osv. jeg ville springe på). 

Jeg tror du vil blive en del mere glad for løsningen, end de billige wordpress løsninger jeg nævnte mange sælger. 
Bare du ikke forventer at få en pro WP løsning der er 120K værd ud af det, så er det et virkelig godt tilbud. :-) 

Hvis vi skal lave bil analogien: 
Så er prestashop nok ca. en Aygo ... det er en bil du kan køre ud til dine kunder i: Men du må ikke forvente det er en Professionel-transporter, Land Cruiser, Mercedes, eller lignende. 

Men andre ord det en af de bedste begynder shop: Men den er begrænset i hvad den kan trække, den er begrænset i hvordan den kan tiltrække besøgende, den er begrænset i hvordan den kan udsætte de besøgende for branding, og den er begrænset i hvordan den kan konvertere de besøgende til kunder. :-) 

Med begrænset skal du ikke læse at den ikke kan noget ... men blot forstå der er en grænse for hvad den kan.. 

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)