Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvindelig partner søges til opstart af et helt nyt koncept her i DK.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

For nogle år siden var jeg på rundrejse i USA med en veninde. Undervejs på turen stiftede vi bekendtskab med mange "almindelige" amerikanere der ligsom mange andre havde en travl hverdag. Mange af dem var karriere kvinder, som brugte alt deres tid på deres karriere. Og da vi spurgte ind til hvordan de kunne få forhold og ægteskab til at fungere med en 60 timers arbejdsuge, var deres svar meget ens. De brugte et firma som hed "Rent a Gent". Det koncept går helt simpelthen ud på at du kan leje en kæreste på time basis. Du kan mere eller mindre få dem til alt. Dvs lave mad, se film, tage dem med i byen eller lege bartender for alle pigerne en aften. Det eneste der er bandlyst er sex.
Og de her mænd, var ikk bare tilfældige mænd de fandt på gaden, det var virkelig "Eliten af Eliten" de havde alle sammen et talent inden for noget og var samtidig yderst begavede.
Og de amerikanske "karriere kvinder" med de dybe lommer står i kø for at leje dem.
Det er dette koncept jeg nu har besluttede mig for at lancere her i Danmark, der findes ikke noget ligende indtil videre (så vidt jeg ved)
Men jeg er blevet enig med mig selv om at dette projekt kræver en kvindelig partner med rigtig god smag for mænd ;)
Hvis du syntes det her lyder spændende og vil høre mere om det så send mig en besked.

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, dit opslag lyder interessant.
Hvor i landet befinder du dig og jeg vil meget gerne høre nærmere om hvad du har i tankerne?
Med venlig hilsen
Marie

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne sende mig lidt yderligere oplysninger på dittemulvad3@gmail.com.

Venlige hilsner,

Ditte M. Christensen.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 04:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Lyder som et sjovt projekt. 

Men ville lige lave en markedsanalyse først og se om behovet er lige så stort i DK og hvor mange single karriere kvinder der er i dk. Udover det skal du også vide at der jo allerede er noget lign, i sugardaters.dk - der kan man de samme ting, som du nævner her. Men kan forstå at den side da kører fint, så er bare at give den gas og se om ikke der er en plads til dig også. Var mere for at du ikke smider dig hovedkuls ud i det, pga. det fungerer i USA, for er ret stor forskel på deres måde at se verden på, hehe.. :-)

Held og lykke.

Mvh.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)