Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verify by Visa/mastercard og Mobilepay online

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Jeg har lige et par mindre spørgsmål da dem jeg kan se er lidt gamle.

kort i det lange er der en fordel i Verify by Visa/mastercard kontra normalt Visa/mastercard løsning ?

Mobilepay online er dette en fordel , denne indgår helt gratis funktionen i min clearhaus aftale , men selvfølgelig skal jeg betale et abonnement på 49,- kr pr md og 1,- kr pr transaktion .

Det skal være nemt for kunden men , penge i kassen hos mig :-)

Hilsen

Steen

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Verift by MasterCard er en fordel hvis du vil minimere kortsvindel men du vil også miste penge på det da konverteringerne vil være laver. Kandu præcisere hvad du spørger om med mobilepay ? Mobilepay til webshops er stadig nyt og der er endnu ikke mange erfaringer med det og hvilken indflydelse det har.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

okay så holder jeg fast i det alm visa mastercard

Mobilepay var mit spørgsmål om det er noget som er værd at sattes på at have i shoppen , vil dette give et mer salg eller ???

Clearhaus har jeg fået afklaret hvad prisen er på anvendelse normalt transaktions gebyr som på kort og ja så kommer der jo de 49,- kr oveni pr måned i abonnement til Quickpay som er min gateway samt 1 kr pr transaktion....

kort sagt er det noget der er værd at have i sin online shop Mobilepay ?????

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

MobilePay er stadig nyt til webshop, så ikke ret mange har erfaringer med det og ved om det giver ekstra salg. Med prisen for, som webshop ejer, at tilbyde det er god, så jeg vil anbefale at du prøver det og tester det et par måneder og skrive et blogindlæg om det, om dine erfaringer med det.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mobilepay er hermed aktiveret på min shop og så ser jeg hvad der sker også skal jeg nok vende tilbage og skrive nærmere og min erfaring om det

Steen

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du laver en god splittest ved jeg at både vi (QuickPay) og Danske Bank er interesseret i input. Vi mangler simpelthen empirisk data til at kunne meget klogt om forbedret konvertering eller andet.

Min umiddelbare personlige vurdering vil være at ser man relativt mange besøgende mobile devices på sin ehandelsløsning - og måske endda mange som kun surfer men aldrig gennemfører checkout bør man kraftigt overveje MobilePay Online. Købsoplevelsen er ok lækker i al fald.

Men bedste råd - som der allerede er givet - prøv det og vend meget gerne tilbage.

vh

thomas jensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas 

Jeg vil lave en spilttest  af kortløsning kontra MobilePay.

det fungere jo smertefrit at få mobilepay aktiveret i webshoppen andet kan jeg ikke sige, 

Venlig Hilsen

Steen Lindblad

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindblad1:

Hej Thomas 

Jeg vil lave en spilttest  af kortløsning kontra MobilePay.

det fungere jo smertefrit at få mobilepay aktiveret i webshoppen andet kan jeg ikke sige, 

Venlig Hilsen

Steen Lindblad

Hvordan er konverteringen via Mobile Pay?

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad tænker du på med konvertering ? , snakker vi gebyr mæssig eller kunde mæssig

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker om man kan se forskel på salget hvis man tager mobile pay end hvis man ikke gjorde

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)