Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsendelse til københavns havn

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har en forsendelse der ankommer til københavns havn inden for et par uger, mit spørgsmål er hvad der kommer til at ske efterfølgende.

Jeg har modtaget et B/L nummer fra min leverandør. Forsendelsen er på 3,5 m3 og vejer omkring 250 kg.

På min faktura står der "Shipping to copenhagen" og jeg har betalt 290$ i fragt.

Er der nogen der er klar over hvad der kommer til at ske nu, har jeg mulighed for selv at hente forsendelsen, eller skal det gå gennem en speditør? og hvis det er tilfældet skal jeg selv stå for denne speditør ?

/Peter

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Men den lave fragtrate du har betalt, kan du være helt sikker på at du vil blive kontakte af en speditør som først vil udlevere dit gods når du har betalt en betydeligt mængde penge for div. handling gebyrer

 

 

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jobberway:
Vil anbefale du læser dette blog indlæg

 

Og hvad kan han så bruge det til, nu hvor godset er på vej ??

Tilmeldt 25. Nov 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene, det er korrekt som du siger at forsendelsen er på vej.

Det er netop derfor jeg søger en måde hvorpå jeg kan minimere de udgifter der kommer, eller i det mindste være informeret, så jeg er forberedt på hvad der kommer til at ske.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Som jeg siger vil du med sikkerhed blive kontakten af en speditør.  Tror ikke der er meget du kan gøre pt. før du hører fra speditøren.  Men forvente at du vil blive opkræve 3-6.000 kr for at få dit gods udleveret.

Tilmeldt 25. Nov 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Tak for svaret, sådan kan det gå - nu ved jeg i hvert fald at jeg skal sørge for at få en dansk speditør til at stå for fragten til næste gang.

Tak for hjælpen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

lad os endelig høre hvordan historien ender.

Prøv evt. at kontakte Primecargo søfragts afdeling, de er normalt meget hjælpsomme, så måske  måske kunne hjælpe dig lidt i denne uheldige sag. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)