Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at tage imod dankort?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt ny i gamet. Men hvor meget koster det normalt for en dankort transaktion? Jeg har kigget på Stripe og Paypal mm, og de ligger begge på de godt 2.9% + $.30 pr transaktion. Er det et normalt niveau?

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du ved at starte ny butik eller webshop? Har du tænkt på hvordan dine kunder skal kunne betale?

Med Nets får du en sikker og pålidelig betalingsløsning.

Kontakt Nets og få et skræddersyet tilbud der passe til netop din forretning.

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 29. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit svar. Så vidt jeg kan regne ud er det hos Nets den største regning skal betales her i starten (1000 kr/md) 

Er det korrekt? Synes det er svært at finde noget på Nets hjemmeside...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

uden at kunne tallene så ja-  det faste er dyrest hos nets i mange fald - mens brugen er så langt billigere. Du skal bare bruge www.kortgebyr.dk og lægge dine egne forventede salg og pris ind som du mener det kan se ud om 3 mdr og så se til højre hvad der er billigst per salg - fast og per handel er lagt sammen - og vælge ud fra det (med og uden flueben i dankort) - Det kan være lidt svært at regne med hvor meget mere det giver, at kunne tage visadankort og ha det symbol med, frem for kun at kunne tage visa kort f.eks. Mange af os, anser det for en styrke ved en shop, at den er netsgodkendt og dermed har visadankort symbolet med som et af alternativerne

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er forskel på priserne hos Nets for fysisk og internethandel. Men hvor du lige får de 1.000 kr/md fra kan jeg slet ikke gennemskue.

Det er faktisk ikke særlig svært at finde Nets priser på deres hjemmeside - de ligger her.

Men ud over det, der betales til Nets, skal du betale for fx terminal (fysisk handel) og betalingsgateway (internethandel). 

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 29. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

På det link du giver mig (som er fysisk handel) står det faktisk sort på hvidt. Internet handel: 250,- i oprettelse, 1000,- i abonnement... 

Ellers er det mig der slet ikke kan forstå deres side :)

Prøv et selv at tage det andet faneblad der hedder "dankort & eDankort" og tag en kigger på prislisten...

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, der står 1000 kr i abonnement om ÅRET, ikke om måneden som du skriver. Så du skal læse HELE teksten.

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 29. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det var jo en meget vigtig detalje :)

Tusind tak for hjælpen :)

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at Nets er de eneste du kan få dankort aftale med.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)