Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Print af billeder på lærred

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man skal have lavet et billede om til lærred/plakat koster det normalt rimelig mange penge. Men hvis man skal have lavet et stort parti og over en lang periode, kan man så lave et samarbejde, og dermed spare penge. Altså hvis man vil sælge plakater/lærreder, men ikke selv har viden/ressourcer til at fremstille dem. Er der nogen der kan hjælpe mig her?

På forhånd mange tak :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Man kan også overveje, at anskaffe sig sin egen printer til print på textiler alt efter mængder størrelser osv. 

Du er velkommen til at kontakte mig via PM eller min kollega Christel på TLF: 40 60 64 29

Mvh. Casper / Neopost

Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har jeg også overvejet. Problemet er bare, at jeg ikke kan finde nogle printere, der kan printe større end A3. Planen var nemlig, at printe på nogle større lærreder..

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan jeg hjælpe, der er kommet en helt ny type printere fra Roland - giv mig et ring på mandag eller send din mail adresse på cba@neopost.dk tlf 40 60 64 05 mvh Casper

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøve at tage fat i mit tidligere virksomhed. Der printer man blandt andet på lærred.

Www.billig-engros.dk

Snak med Anders

Mvh

Eric J. Christiansen

Fra Lystrup
Tilmeldt 22. Jul 06
Indlæg ialt: 142
Fra  Hennetec Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene,

Grunden til at jeg spørger, er at jeg tænker på at starte en webshop, som sælger plakater og lærreder af forskellige slags. Mht levering til kunderne ville det måske ikke være særlig praktisk at få det produceret hos en anden virksomhed. Jeg har derfor kigget på forskellige printere, og fundet frem til at de var en hel del dyrere, end hvad mit startkapital rækker til.. Hvis man skal printe på lærred, skal man altså enten lave en aftale med nogen der har en printer, eller smide en hel masse penge efter en printer...

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan printe på lærred, i op til 118cm bredt og så langt du ønsker. Vi kan eventuelt indgå et samarbejde.

Du kan skrive til mig på tk@majora.dk og forklare lidt nærmere hvad du har gjort af tanker osv :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 22. Mar 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mh98

Vi i Illux printer rigtig meget lærred og plakat og vi har en del kunder som dig.

Du kan se mere om produkterne her: http://www.illux.dk/print-med-dit-foto/foto-paa-laerred/ og http://www.illux.dk/print-med-dit-foto/foto-paa-plakat/

Når samarbejdet kører, er det eneste du skal gøre at sende en bestilling til os. Herefter producerer vi produktet og sender det direkte til din kunde med dig som afsender.

Hvis du er interesseret i et samarbejde, kan du skrive en mail til post@illux.dk eller ringe til 70 25 08 12.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)