Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Befordringsfradrag

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Hvis man stopper efter 6 mdr. i et firma hvor man har haft et stort befordringsfradrag ( 90.000) når man så retter det på Skat.dk så forsvinder en fradrag nærmest for resten af året? Hvorfor det - det burde ikke have noget at sige.

Håber på hjælp fra forum

 

PF tak

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

befordringsfradrag må jo altid ligge per arbejdsdag - ellers ville det jo ikke virke - så jeg TROR helt enkelt det hele tiden har ligget med 15.000 kr pr måned ud fra dine tal - det ville det jo så også skulle ha gjort resten af året - ialt 180.000 kr eller stadigt 15.000 per måned - så når du slutter, så slutter fradraget for det. Resten af dit fradrag burde være uændret men det er jo en stor forskel

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Nov 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Tak for dit svar. De 90.000 var pr. År - og nu viser det sig at der ikke er meget fradrag tilbage hvilket jeg som sagt ikke kan forstå.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis det var 90.000 per år og du stopper nu, så var det 45.000 per halvår og de 45.000 forsvinder så for sidste halvår jo. Dertil kan så være andre ting - ex hvis du holdt op med arbejde - beskæftigelsesfradrag men det går ikke at komme nærmere uden at kende alle tal, så check med skat, men det er nu ikke ret alm der er fejl i det

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)