Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Luftfragt - overvejer SEKO Logistics

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg skal have fragtet varer fra USA (1-2 forsendelser pr måned a ca. 100 kg).

Jeg leder efter et godt fragtfirma der kan klare dette - overvejer at benytte SEKO Logistics:

sekologistics.com/us

Er der nogen, der har erfaringer med dem?

-Eller evt. kan anbefale et andet firma der kan gøre det godt og billigt.

På forhånd tak!

Tilmeldt 25. Jun 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

 

Jeg har haft rigtige gode erfaringer med Yoyo Express som er beliggende I Odense. Hørte om dem via af omveje og har end til videre fået en god og professionel behandling. De er også konkurrencedygtige med deres priser, men frem for alt leverer de bare en skide god service hele vejen igennem.

Jeg har lige som dig haft brug for at få fragtet varer fra USA og det har bare fungeret 100 %. Yoyo Express kan varmt anbefales. Min kontaktperson har været Kasper Andersen. Du får lige hans kontakt info her:

Kasper Andersen / kan@yoyoxpress.com / tel. 50460490

Håber det lykkes for dig.

 

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt har jeg aldrig hørt om SEKO selvom jeg kender til en del fragtfirmaer.

Min egen erfaring er at Geodiswilson har nogle gode priser en fin service. alternativt kan du prøve Link logistics eller DSV. Generelt kan jeg anbefale at du ringer lidt rundt og før nogle tilbud, Bed altid om et" All In "tilbud så kommer der ingen økonomiske overraskelser bagefter.  

Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Tak dem vil jeg lige tjekke ud! :-)

Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Tak for svar. Det var nu for at undgå disse kendte spillere (og deres høje priser) at jeg stillede spørgsmålet. Smile

Ja, jeg synes at Geodis er dyr.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Du glemmer lige at de priser som luftfragtfirmaerne får hos flyselskaberne afhænger af deres godsmængde, derfor er det sjældent at de små ukendte firmaer kan være med rent prismæssigt - det er i hvert fald min erfaring.   I øvrigt glemmer mange at få priser fra forskellige speditører der kan sammenlignes, mange speditører oplyser jo bare en luftfragt rate, fuel surcharge og security fee. uden at tage omkostninger til handling(i begge ender) indfortoldning og speditions med.   Derfor er det bedste sammenligningsgrundlag at få en "ALL IN" pris frem til samme distination.

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Jeg har fået en 'door-to-door' pris fra Seko, og de var LANGT billigere end Geodis. Men jeg kender jo ikke deres serviceniveau og ville derfor lige høre om der var nogen, der kendte dem. :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Lad os høre hvad for priser det er du har fået af hos de forskellige speditører. Det lyder mærkeligt hvis de skulle kunne være lagt billigere end andre speditører.

 Er det basseret på samme service de forskellige tilbud f.eks kurer eller almindelig luftfragt? konsolidering eller ej? hvad er transittiden?

 

Ravn

 

Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn, Der er tale om kurer, konsolidering og lidt længere transittid end hos Geodis - men det kan jeg godt leve med når de små 800 kr billigere ved hver forsendelse a 100 kg. Jeg prioriterer lav pris fremfor en lidt hurtigere levering. Men som sagt, jeg kender dem ikke, så ville gerne høre om nogen kunne anbefale dem -- eller det modsatte. :-)

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

SEKO er godt valg - De er store i USA og har egne kontorer i det meste af Europa. De mindre speditører kan sagtens konkurrerer med de større...

Jeg tillader mig at promote Trust Forwarding (www.trustforwarding.com), jeg arbejder selv for Trust og vi tilbyder også luftfragt, søfragt og kurer

kontakt mig gerne for et uforpligtende tilbud.

mvh

Casper M 2322 2510

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)