Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed back på ny Webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer folket

Kunne der være nogen som vil give mig lidt feedback på vores nye webshop som er igang

- Design

- Bruger oplevelse

- Navigering

- m.m

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

og adressen er???

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ville have været smart og skrive adressen.

Shopcrazy.dk

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Tjele
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 12
Fra  DipDap Company Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville fjerne lidt af kortmulighederne, og kun have de mest kendte. Det virker meget overvældende at liste 11 forskellige betalingsmuligheder som noget af det første når man kommer på siden. Det kunne måske være en idé med et banner der møder en når man kommer ind på siden. Præsenterer brands eller kampagner her. Man bliver bombarderet med produkter lige fra man kommer ind. Med et hovedbanner vil siden se mere rolig ud, og man vil hurtigere navigere derhen hvor man skal, istedet for at blive forvirret og scrolle op og ned på siden.

Når man er inde på en vare kan det måske også virke lidt overvældende med så mange "vi anbefaler også" produkter. Jeg var inde på en elkedel og blev anbefalet kogeplader, blendere og miniovne. Måske det var nok med funktionen "andre har også kigget på"

Check ud kører super, jeg synes at det er utroligt nemt og overskueligt, så det er ikke her at kunderne vil sprænge fra.  

Det var mine umiddelbare indput. Rigtig spændende side i har sat op, jeg vil helt sikker besøge den igen ;-)

Mvh. Morten.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er lidt morsomt at slange til blandingsbatteri findes under batterier!

Der er rigtig mange varer på tilbud - måske så mange at man bliver i tvivl om at de nogensinde har været solgt til normalprisen.

PS. dit link går ikke til siden, men til Amino.....

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for dine input.

Jeg forstår ikke det du mener med at Præsenterer brands eller kampagner når man kommer ind.

Er det slide show. eller vil du have Logo med Stelton, Obh, osv. Eller Kaffemaskiner, Gryder, osv.

Ja er enig med det med at vi skal være bedre til de produkter "vi anbefaler også"

Glad for at tjek ud virker godt.

Du er velkommen til hvis der skulle være produkter du skal bruge.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen.

Fru Hartmann:

Synes det er lidt morsomt at slange til blandingsbatteri findes under batterier!

Ja den må vi heller få fjerne.

Fru Hartmann:

PS. dit link går ikke til siden, men til Amino.....

Ved ikke hvad jeg har lavet forkert. Prøver igen.

shopcrazy.dk

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg spørger hvad shoppen er lavet i ? :) 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke særligt glad for, hvordan logoet står skævt. Det irriterer mine øjne vanvittigt meget, og skaber for meget fokus, så jeg ville glemme, hvad det var, jeg skulle kigge efter.

Inde under de individuelle produkter, der er der to faner under produktet med 'Vi anbefaler også' og 'Andre har også kigget på'. Jeg synes, der er for mange produkter i disse faner, og derudover er der ikke nok produkter,  hvis I ønsker at have så mange, så linjerne ikke bliver fyldt ud, f.eks. her. Så enten eller.

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Må jeg spørger hvad shoppen er lavet i ? :) 

Magento

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)