Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske en fis i en hornlygte - Firefox vs Chrome

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er begyndt at sluse mig selv over til Chrome, da jeg syntes Firefox efterhånden er så ringe at den bare er for irriterende, syntes den cracher konstant og skal genstartes hele tiden.

Der er dog et par ting der irriterer mig voldsomt i Chrome, men måske det kan løses med jeres hjælp Smile

1. Hvordan slipper jeg af med de irriterende små billeder og får et "naturligt" Google søgefelt, når jeg starter et nyt faneblad ?

2. Kan man på nogen måder får "værktøjslinjen ind i Chrome, tænker på filer, rediger, bogmærker etc. så de ligger i toppen som de gør i Firefox ?

Nogen der har fundet ud af at få fixet de ting i Chrome ?

//Kim

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan alt det du gerne vil i Chrome.

Indstillinger finder du i øverste højre hjørne via de der 3 vandrette streger - det er ikke så svært.

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Firefox crasher ikke hos mig, hverken på arbejds PC (Windows) eller min Mac. Problemer af den slags skyldes typisk udvidelser der er fejlbehæftede - kan du ikke finde den udvidelse der skaber problemer kan en fjernelse af addon folderen løse det.

På min Chromium (på Mac) kan jeg tilgå menuen ved at klikke på de tre-streg-ikon øverst til højre - formoder det er helt det samme Chrome. Jeg har også almindelig sægemaksine når jeg åbner en søgefane.

Jeg holder fast i Firefox dels fordi det er hurtigere end Chrome - specielt de sidste par år er Chrome blevet "tung"- og også fordi den ikke "ringer hjem" til Google med alle mulige og umulige oplysninger. Googles indsamling af oplysninger er lidt skræmmende.

www.isos.dk- IT support

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du lægger et bogmærke ved at klikke på stjernen til venstre for de 3 streger.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man skal bare lige være opmærksom på at Chrome snart mister en masse funktioner, når det ikke mere understøtter java/flash, kan ikke huske hvilken en der er den mister.

Dette vil give en række problemer med f.eks. Netbank. Jeg ved at Sparnord har været i gang med at lave en nøglefil til Chrome, ellers vil Chrome bruger ikke længere kunne logge på deres netbank

:) 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fru Hartmann

Problemet er at når man er logget ind på sin Google konto, så findes de 3 streger ikke :)

//Kim

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej isos

Se mit svar til Fru Hartmann

Jeg ville også gerne beholde FF, men syntes den er blevet så ustabil når man har mange vinduer/faner åbne at den cracher konstant, desværre.

//Kim

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Yeps, det er jeg klar over, men så bruger jeg bare FF lige til den del :)

//Kim

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. A

Desværre findes de 3 streger der ikke når man er logget ind på sin Google konto :)

Og da jeg er det stort set konstant, er det super irriterende.

//Kim

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

123-newjob:

Hej Fru Hartmann

Problemet er at når man er logget ind på sin Google konto, så findes de 3 streger ikke :)

//Kim

??? Jeg er også konstant logget ind, og har altså de tre små streger.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)