Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hey alle sammen , Har et spørgsmål der omhandler regler for IVS. Håber i kan hjælpe!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ..

Jeg er boligsøgende og vil meget gerne have en bolig i indre kbh.
Da min kundekreds stort set er herinde .

Der er rigtigt mange fede boliger der bliver udlejet til en fair pris, Men UDLEJES KUN PÅ ERHVERS KONTRAKT. Men må gerne bruges som fast bolig?

Må jeg godt det gennem mit IVS?

Og hvad er forskellen på en erhvers kontrakt lagt op imod en almindelig. Udover man skal have et CVR nummer self?

Håber i kan hjælpe ...

Pft Rasmus

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. det lovmæssige kan jeg ikke hjælpe dig, men der er en grund til at mange gerne vil leje boliger ud til firmaer i stedet for privatpersoner, da du ikke har samme rettigheder (lejeloven) som erhvervslejer sammenlignet med privatlejer.

Så læs kontrakten ekstra godt igennem, få gere en advokat til det, for at sikre dig at du forstår kontrakten 100% inden du skriver under.

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har typisk den fordel for udlejer at lejen kan sættes frit så den ikek er begrænset af lejeloven samt at du kan opsiges fra dit lejemål hvilket er nærmest umuligt hvis du lejer den privat.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)