Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med feedback på vores nye koncept.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Vi har etableret et nyt koncept. Og vil meget gerne høre jeres ærlige mening. Er det forståeligt når man rammer hjemmesiden og hvad er jeres holdning om designet og brugervenligheden - og sidst men ikke mindst, kunne i forestille jer at gøre brug af konceptet?

På forhånd tak ;-)

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver da lige at smide selve linket også - det hjælper sikkert en hel del ;-)

www.placeaprice.dk

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Fra Østerbro
Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er en super gode ide og flot site! Har selv tit tænkt på et lignende on-demand system.

Det eneste jeg umiddelbart tænker, at det kunne være en god ide med nogle tydelige informations sider om konceptet. Fx. sikkerhed, privacy, beskyttelse imod kopivarer etc.

Hygger mig med små projekter - I min fritid arbejder jeg på mit hobbyprojekt usedbicycle.co.uk.

Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, det er jeg da glad for at hører. Vi arbejder allerede på de ting du nævner - da det åbenbart er MEGET vigtigt for forbrugerne.

God vind ;-)

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Tilmeldt 18. May 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det er mig. men det stor billede med (sæt en pris og 1 2 3). virker lidt sløret. man kan ikke rigtig fokuser på billedet.

Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det - Jeg antager du sidder på en relativ STOR skærm - da den ikke virker grumset på min 18"

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

altså generelt synes jeg det er en flot side. Men synes I skulle få ændret "days, hours, minutes" indenunder produktet når tiden løber ud.

Omkring konceptet har jeg lidt svær ved at se idéen i hvorfor man skal dele sine med sine venner - fordi er prisen er vel forudbestemt uanset hvor mange der deltager ? Så burde det vel være hvis nu 50 køber, så er prisen xx, hvis 100 køber, så er prisen xx osv. - så vil der være en grund til at dele.

Derudover tror jeg at få at konceptet skal få succes, så handler det om troværdighed - og ikke som dealsites hvor de puster før priserne op til noget som aldrig set før - og hvis jeg bare tager jeres ID voks hvor I har en førpris på 150 kroner - altså nicehair har dem til 99/89 kr. med levering fra dag til dag. Så virker til useriøst at I skriver normal pris 150 kroner. Derudover kan jeg ikke se om der er fragt på - fordi der skal jeg åbenbart først oprette mig.

Og derudover savner jeg svar på hvornår jeg modtager varen - f.eks. hvad nu hvis ingen leverandører vil sælge til den pris som I skriver ?

Held og lykke med konceptet

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej 

Jeg håber virkelig du kan brug noget af mit feedback til noget.

- Hvorfor skal jeg vente 5-10 sec før jeg kan se siden første gang??

- Du skriver dkr 25 / stk, (Jeg vil nok bare skriv DKK KUN), ellers kan jeg ikke se hvad du mener?

- Den sort box med tekst osv, Den ER ALT ALT for overskulig, hvilke jeg mener at du få ikke fingere i mig til at læse den..

- Kunne også godt tænke mig noget mere forklaring på forsiden hvem du overhovedet er?, Hvad er forskellig på dig og de mange andre..

- Mange af dem er der "Antal" 1 af?, jamen hvis der kun er en af aftale, Hvorfor så vise det hvis den er udsolgt????, Synes du har alt alt for mange af den slags.

Det var det jeg havde?

Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret - det er noteret ;-)

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Tilmeldt 18. May 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har et 22 tommer. Men kan se forskellen i skarphed på den billedet jeg har vedsæt. :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)