Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til Dørmands / Vagt firma

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hedensted
Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg går lidt med tanken om at finde mig en samarbejdspartner til KS Service - Vagt & Sikkerhed

Startede firmaet i start 2015 og i Marts/April kom de første jobs ind. 

KS Service er startet med ønsket om at yde 1. God dørmandsservice, 2. God kommunikation, 3. God konflikthåndtering. Disse 3 værdier vægter jeg meget højt, og ønsker at udvikle mine kommende medarbejder inden for disse 3 områder. 

Mine egne kompetencer er inden for: 

- Medarbejderudvikling

- Regnskab

- Samt selve arbejdet

Søger derfor en partner som har kompetencer inden for, kunde kontakt og evt gode kontakter i restaurationsbranchen. 

For at skære det ud i grove træk, forstiller jeg mig at DU tager dig af kunde kontakten, og etablering af nye kunde. Jeg tager mig af medarbejder, samt udvikling af samme, samt regnskab. Alt delt 50/50

KS Service er som sagt etableret, og igang. Bruger Dinero regnskabsprogram, og DanLøn. Min revisor er Tommy Rathmann, fra Revisions firmaet Torben Jensen i Hedensted. Forstiller mig at du kan ligge en kapital på 10-20.000 kr.

Lyder dette som noget for dig, så skriv endelig og lad os snakke sammen. Intet kommer til at blive jappet igennem, da jeg ønsker at finde en god og seriøs partner.

Skal forsøge så vidt som muligt at finde tid til at kigge beskeder her på Amino, men du fanger mig nok bedst på mail: kontakt@ksservice.dk

Mvh 

Kasper L Sørensen

KS Service 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)