Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I skriver at prisen er incl. moms, men I skal oplyse momsdelen af beløbet (både momsprocent og beløb).

Solbriller til 36,- incl. moms ....  Fragtfri ! Det må da blive en underskudsforretning. Håber for jer, at det bare er et åbnings stunt.

Selve shoppen er der ikke noget særligt at sige til. Det er en standard prestashop og derfor ret uinteressant at teste.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen 

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget enkel webshop, måske lidt kedelig. Men sådan er det vel når den er enkel:-)

Jeg forstå ikke hvorfor I spørg efter fødselsdag?
Jeg ville fjerne det.

Held og lykke med shoppen.

Carsten

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også fjerne denne:

Modtag tilbud fra vores partnere

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-) 

For at være helt ærligt synes jeg er webshoppens design er ALT for generelt og kedeligt. Der mangler i den grad personlighed og en vis form noget originalt. Selve brugervenligheden og opbygningen af produktsiderne osv. er ganske fine. 

Hvis jeg var dig ville jeg arbejde videre med hvorledes du formår at skabe noget unikt, da du i forvejen befinder dig på et ekstremt presset marked.

Held og lykke!  

Fra Tjele
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 12
Fra  DipDap Company Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes den er meget fersk at se på. Lidt mere spræl og personliggørelse synes jeg gør shoppen mere troværdig. Når man går ind under de forskellige produkter dukker PayPal op som betalingsmulighed, men dette er ikke tilgængeligt under check ud. Det bør du nok fjerne under de forskellige varer.

Jeg må stille mig med i koret og spørge hvordan det kan lade sig gøre at give fri fragt på så lave priser, når der også skal være til driften af webshoppen ;-)

Mvh. Morten 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)