Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsigelsesvarsel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har besluttet at sige op i en Coop forretning. Jeg har været ansat i halvandet år efterhånden, og i følge min ansættelseskontrakt har jeg derfor en opsigelsesvarsel på en måned. Er der nogen mulighed for, at man kan stoppe pr. dags dato? Plejer man ikke at kunne det når man er ansat som "løsarbejder" 

Mvh.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

det afhænger jo helt af din kontrakt og ikke af andet- står der at du har en måneds varsel - så er du formentlig funktionæransat og så kan du kun stoppe omg hvis butikken gir ok og så må du høre om det evt kan gøres hvis du også stopper lønmæssigt, men kontrakter laves jo af en årsag - for at blive holdt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

I mit ansættelsesbrev står der "Opsigelsesvarsler - ikke funktionær", og det er der jeg får mine tal fra når jeg siger én måned. Jeg er ikke ansat som funktionær

Det er nok bare mig der har hørt forkert så. Jeg var næsten sikker på, at når man var løsarbejder og ansat som ungarbejder så kunne man stoppe øjeblikkeligt.

Tak for din besvarelse. 

Mvh.

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har for meget kort tid siden opsagt i en COOP butik. Jeg ved ikke om det var på grund af at jeg var ungarbejder, men her var reglerne for mig. For det første - niks, jeg fik ikke lov at stoppe fra dags dato, no matter what. Derudover, så skulle jeg arbejde den kommende måned (Jeg sagde op i midten af april, og skulle arbejde marts ud).

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppechristensen46:
"Opsigelsesvarsler - ikke funktionær"

Der står vel mere end dét? Det er jo bare en overskrift og siger ingenting. Hvis du spørger pænt, er det da muligt, du kan stoppe tidligere. Hvis du ikke har aftalt fast timeltal/uge eller minimum, kan du måske bare lade være med at modtage vagter? Prøv i al fald at komme pænt derfra, måske endda med en anbefaling.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)