Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SPSS hjælp needed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Fra  MetroMand.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino

Jeg sidder og hygger med en SPSS opgave på kandidat niveau. Der er 7 opgaver i alt hvor jeg har fået lavet de første 4. De sidste 3 opgaver har jeg dog lidt problemer med. De omhandler cluster analysis, confirmatory factor analysis og conjoint study. 

Findes der en helt derude, der kan hjælpe mig lidt på vej i opgaverne? Lige for god ordens skyld skal det siges, at jeg så absolut ikke ønsker, at opgaverne bliver lavet for mig, men har brug for hjælp til nogle af de små-problemer, jeg er rendt ind i.

På forhånd tak

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Jeg skrev min HD i afsætningsøkonomi omkring conjoint og cluster analysis Smile

Læs mine referencer under "7.3 Manualer og undervisningsnoter", der er lidt guf omkring opsætning af SPSS conjoint modulet.

Primært fokus i min opgave var at finde Willingness to Pay for forskellige produktegenskaber.

Husk hvis du IKKE bruger fractional factorial design i din conjoint kan de være svært at bruge de kilder jeg har. Wink

http://pure.au.dk/portal-asb-student/files/75136952/JESPER_MADSEN_201302785_HDMM_AFHANDLING.pdf

Held og lykke med din kandidat.

-Jesper

Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Fra  MetroMand.dk Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Mange tak for hjælpen. Jeg fik faktisk - pudsigt nok - hjælp fra en kammerat til opgaven omkring conjoint, så den er i hus. 

- Christian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)