Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nummerpladeskruer.dk - minimalistisk 1-produkt webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har lavet en webshop med et enkelt, meget simpelt produkt, som rigtig mange får brug for fra november.

Ideen er, at det på nummerpladeskruer.dk skal være så let som muligt at bestille sine nummerpladeskruer.

Er der mon nogen, som vil tage et kig på sitet og give feedback på, om det er lykkedes?

Venlig Hilsen

Allan

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan.

Nu har jeg hverken bil, kørekørt eller retten til et kørekort, så det er selvfølgelig ikke relevant for mig. Dog synes jeg ikke designet på jeres hjemmeside er super godt. Derudover, så ser den heller ikke specielt køn ud på mobil (har testet op iPhone 6+).

Jeg troede faktisk bare jeres hjemmeside ikke virkede da jeg klikkede tilføj til kurv, men den var længere nede - ikke super nemt. 

Jeg vil med glæde opsætte en hel fin Shopify webshop (one-page, der er meget nem at arbejde med) op til jer til en super pris. Skriv evt. en mail til mig på christian@timoprint.net.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Mange tak for dit svar.

Hvad er det ved hjemmesiden, som du synes ikke fungerer godt, udover at kurven er på forsiden?

Kan du evt. vise nogle eksempler?

Det vigtige for mig er, at den er tilstrækkelig troværdig, samt at jeg ikke mister konverteringer pga. navigationen. Jeg kan sagtens selv lave tilpasningerne, så er ikke interesseret i tilbud.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Sjov idé.

Jeg synes nu heller ikke at indkøbskurven er så smart på forsiden.

Den store gule boks troede jeg først var købsknap, så måske du skulle lave købsknap om til en stor gul-knap også pris "lidt" mindre. 

Ellers en fin side..

God aften,

Carsten

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal man jo undgå at bore i tal og/eller bogstaver, så det er ikke så godt, at man i demovideoen borer hul i 9-tallet :-)

Ellers er det et godt initiativ.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Smag og behag er selvfølgelig forskellig.  Jeg synnes dog, du skal finde en designer, der kan lave et mere professionelt "tidsvarende" design.

Held og lykke med dit projekt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)