Hej alle Så blev det tid til min første indlæg herinde. Jeg har haft en kunde, som ikke ville sende mig hendes vare, således at jeg kunne tage stilling til hendes reklamtion. Dette har hun tolket som en afslag på hendes reklamation, selvom jeg flere gange har bedt hende sende mig varen. Familien på 6 personer har så lørdag morgen givet mig 6 dårlige anmeldelser med ord som: løgner, uforskammet, dårlige produkter, dårlig kundeservice mm. Jeg er helt nyåbnet, så det ser virkelig ikke godt ud, når jeg hovedsagelig kun har 18 anmeldelser, og lad os bare være ærlige....10 af dem fra min kære familie (hvilke jeg ellers ikke har bedt dem om he he). Kan jeg gøre noget? Ved en fejl er jeg gået i dialog med dem alle, og alle er helt friske p at svare....pånær hende, som rent faktisk var kunde i min butik og havde købt varen. Jeg tænker, om jeg skal fjerne muligheden for at lave anmeldelser, hvis man kan det? Jeg synes det er helt okay med en dårlig anmeldelse, fra kunden der reelt har haft en dårlig oplevelse med mig og firmaet - men de øvrige er jo ikke kunder, så synes ikke det er fair. Håber I kan følge mig. Mvh Majbritt |
Hej Majbritt.
Hvis anmeldelserne ikke er andet end tilsvining af dig og din virksomhed kan du med fordel tjekke denne side ud:
https://da-dk.fb.me/help/439579999521224
Du kan dog kun rapportere stjernebedømmelser, som indeholder anmeldelser.