Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Javascript med bil database, mærke og model - Wordpress.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 06:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bødker:
Jeg har fundet et javascript jeg godt kunne tænke mig på min hjemmeside. 
Det er dette : 
http://fahrzeugdatenbank.leistungsoptimierung.com/db/index/2dded6533f55f0bc8f8d6110aeba1b878c

Det ligner nu ikke et script der er tilgængeligt for enhver, som har lyst til at kunne liste bilmærke/model.

Hvad er det du forsøger at lave? Bare en oversigt over biler der er produceret, eller skal du bruge mærke/model listen vil at vise kompatibelt tilbehør eller noget lign.? Hvis du skal kombinere listen med noget andet, eks. produkter, kommer du nok ikke udenom at skulle lave noget specielt til dit formål.

Du giver lidt for få oplysninger til at give et ordentligt svar Smile

Bil-hilsner,
Carsten

 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten. 

Jamen jeg er i gang med at lave en tunings hjemmeside, så det som skemaet giver af oplysninger er faktisk det jeg er på udkig efter. 

Det optimale ville være at have sådan en her : http://www.atm-chiptuning.com

De selecter der er med mærke, model osv, men det virker åbenbart umuligt at få fat i sådan en med mindre man gider betale kassen for at få en programmør til det. Forstår ikke at man ikke har et Wordpress plugin der kan dette. 

Det er forskellige temaer der har mulighed for det, men de er mere baseret på salg også er der en masse felter som jeg ikke skal bruge som temaet ikke giver mig mulighed for at slette. 

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også prøvet at finde et sted jeg kan downloade den der nye carport jeg skal have bygget, men den findes heller ikke uden nogen ønsker betaling for deres arbejde og materiale - jeg kan jo ellers se andre har carporte stående??

Nå, men du kan få en oversigt over alle danske indregistrerede biler hos motorregistreret, så er du i hvert fald i gang.

/Arco

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Av av, pas nu på du ikke får ondt i røven. 

Hvis det er til nyttig viden for dig så har jeg oprettet en freelancer opgaver, hvis det er noget for dig kan du jo gå den vej ind og byde på den, eller tilbyde gratis arbejde, hvis du også finder en gratis carport. Det lyder dejligt. 

Jeg har ikke nødvendigvis lige brug for DEN. Men en der kan det samme, det kunne også være noget lignende den selector de har her : http://www.atm-chiptuning.com

Hvis nogen kendte til et plugin eller lign der kunne klare opgaven så ville jeg også gerne høre om det. 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til at du ikke finder et plugin er nok, at det at filtrere på årgang, mærke og model jo ikke er nok. Det er jo ikke brugbart i sig selv. Det skal jo kædes sammen med produkter. Eks. produkt 1 passer til årgang1/mærke1/model1, produkt 2 passer til årgang2/mærke2/model2 etc. Denne sammenkædning hænger jo sammen med produktet. 

Er et et produkt du selv laver, eller er det et produkt du køber og videresælger? Hvis du videresælger et produkt, kan din leverandør måske levere CSV filer med hvilke produkter der passer til hvilke årgang/mærke/model. Hvis du har sådan en liste, er det en del nemmere at lave et plugin, hvor du bare kan importere listerne og lave denne filtrering funktion.

Mvh Carsten

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er biler jeg også skal lave med, der skal være info om forskellige biler. 

Jeg har fundet et tema som havde funktionen, du kan se det her: http://www.ctech.dk

Jeg skal dog have fundet en måde hvor på jeg kan få fjernet så der ikke står pris OSV. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)