Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp til Watch It

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle søde, dejlige og behjælpelig Aminoer

Jeg står i den situation at jeg har opstart egen virksomhed, og har mødt stor positiv respons på det som jeg har skabt indtil videre med virksomheden. Jeg føler nu jeg skal skridtet vider, indtil videre har jeg kun solgt et mærke på min hjemmeside, hvilket er det jeg vil lave om på.

Jeg søger derfor nogle, som kender nogle, som kender nogle der kan sætte mig i kontakt med de rigtige personer for og udvide mit sortiment af URE.

Jeg søger både lavpris ure såsom Daniel Wellington og helt op til mere luksuriøse mærker som omega/rolex. Som i kan høre vil jeg bare gerne i kontakt med personer som kan hjælpe mig skridtet videre.

Jeg så helst de kunne være personer som kunne være interesseret i og lave en dropshipping aftale i starten, hvor fremtiden gerne skulle byde på eget varelager.

Håber i har nogle ideer og inputs, jeg er åbent for alt :)

På forhånd mange tak!

Mvh,

Joakim B. Thiessen 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

drop dropshipping tanker om luxuriøse ure - eller Omega og Rolex osv - du kan kun få dem greymarket og det kræver et navn - og de billige er der masser af sider med

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Jun 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John Tak for hjælpen, kan du henvise mig til nogle af disse sider hvor det er muligt og starte dropshipping med fx Daniel Wellington osv. Smile

Jeg er ved og starte et navn, så det du mener er at !man først skal være noget, for man kan sælge noget" eller hvordan? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

nej jeg kan ikke henvise til dropshippng af DW og andre billige og du kan efter min mening ikke leve af det på nogen måde

Rolex og Omega sælger aldrig gennem tilfældige hjemmesider og at købe grey market kræver megen viden og et navn hos de AD der sælger grey market, og bare det du spørger betyder, at der er du slet ikke rent ud sagt - det er et helt lukket marked

vh John hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joakim

Hvad hedder din hjemmeside?

Mvh Mathias

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mærker der tilbyder dropshipping bevæger sig ud på meget meget tynd is. Forklaring følger:

Vi driver blandt andet ure.dk og urkompagniet.dk i Danmark og får ofte tilbudt nye ukendte brands. Et argument for at vi skal vælge dem er ofte, at de tilbyder dropshipping, så vi løber ingen risiko. Men hvad de tydeligvis ikke ved er, at tilbuddet om dropshipping er en dealbreaker.

Får vi tilbudt dropshipping, er vi sikkert en blandt mange, og mærket er på vej ud på alle de forkerte shops, hvor parallelimport, discountdesigns, massive rabatter, og andre brandnedbrydende effekter florerer i stor stil. Vores opgave er så at være plakatsøjle for mærket, og så kan det købes til -10%, -20% på 318 andre shops? Don't think so..

Af samme årsag, er de mærker der tilbyder dropshipping mærker der sandsynligvis ikke er eftertragtede, fordi pris/kvalitet ikke passer sammen, eller fordi markedet er blevet pumpet med alt for stort et udbud, der gør udbud/efterspørgsel ligningen skævvredet. 

Har vi taget imod dropshipping tilbud? Nja.. vi har fået urene på kommision, hvor de er blevet leveret til vores lager, og vi afregner så hver gang et ur sælges. Det gør vi KUN, hvis vi efter at ha' analyseret markedet, kan se, at mærket tilbydes at seriøse udbydere, og der er tanke bag selekteringen af forhandlerne.

Og hvad mener jeg så med den smøre? Jo, gå på jagt efter små undergrundsmærker i stedet for at lede efter dropshippingmuligheder, hvis du vil ha' en kinamands chance for succes med din netbutik.

Held og lykke :)

Tilmeldt 18. Jun 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels 

Tak for den fine smørre, har du eventuelt nogle ideer om hvor jeg kan henvende mig, for at blive forhandler af de små brands?

Derudover ved du så om man skal henvende sig direkte til fx Daniel wellington eller det er distributører men skal i forhandlinger med?

tusind tak for hjælpen :) 

Tilmeldt 18. Jun 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

www.watchitshop.dk

men den er ikke blevet oprette endnu desværre så lige nu findes den kun over: http://watchitonline.tictail.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)