Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det ta'r kun 2 minutter!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Nogle gange kan det være super godt, at komme 2 minutter væk fra det arbejde man sidder med. Så mens jeg har din opmærksomhed, så kunne min partner og jeg kunne godt bruge noget konstruktivt feedback på vores splinter nye site: www.coos.dk inden vi skyder i luften fra på mandag af.

Så hvis du lige kan lade dit projekt stå i stille i 2 minutter, mens du lige har tankerne et andet sted - så giv os noget konstruktivt feedback!

Tak - og ha' en god dag!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 BESTRÆBER VI EFTER GLADE KUNDER OG HØJ KVALITET

Giver ingen mening. 

ANDRE KØBTE OGSÅ

Øhhh du går online mandag - og andre har allerede købt? Utroværdigt.

Men så ved jeg da, måske, at det også er løgn og latin på alle de andre sider!

HANDELSBETINGELSER

Skal gemmegås for Fejl/grammatik. Få en proff. ind over

  1. Gemius webstatistik

er det smart at folk skal herind for at se hvordan de slipper for den ekstreme overvågning?

Og er det noget man bliver gjort obs på andre steder på siden? Synes det er lidt lusket.

Tøjet har jeg ingen kommentarer til som sådan. Billederne er fine og klare.

Held og lykke med "biksen" ......

Fra Struer
Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare en lille fejl - Jeg tænker umiddelbart, at formuleringen: "HOS COOS BESTRÆBER VI EFTER GLADE KUNDER OG HØJ KVALITET" er grammatisk forkert. Ud over at lyde lidt kluntet, signalerer det ikke høj kvalitet. Ordbogen siger, at det hedder: bestræbe sig for eller bestræbe sig på og i flertal må pronomenet ændres til os. Måske kunne den klares ved bare at sige: stræber vi efter glade kunder og høj kvalitet. 

- Men når det så er sagt, tænker jeg, at netop det er egenskaber og ting som jeg ville opfatte som banale og selvfølgelige, hvis jeg var kunde. Jeg forventer god service og en kvalitet, der matcher prisniveauet. Så måske skulle headeren fortæller mere om varen og webshoppen - hvilke produkter jeg skal forvente at møde og hvad fællesnævneren for dem er.  

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser jo godt ud

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også umiddelbart at siden ser fin ud, og jeg vil ikke pointere, hvad de andre har gjort.

Men derudover har jeg dog ét spørgsmål: Hvorfor er det at der på stort set alle websites i dag skal være en masse tekst som kommer flyvende ind når man scroller ned til det? F.eks. jeres footer. Måske er jeg bare gammeldags, men jeg er bestemt ikke fan af det. Hverken på jeres side eller på anders - der er kun få hjemmesider, hvor det rent faktisk giver en god effekt samt god mening.. :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for al den feedback!

Det skal siges, at vi har fået 21 ordre uden rigtig at have åbnet officielt endnu, så derfor er der "andre købte også" på.

Mht. slider teksten skal der skrives noget nyt, det kan jeg godt se!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)