Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Du kan kun tilføje en variant pr. egenskab type" i Prestashop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 24
Fra  KunstnerKram Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg tænkte på om der nogle der ved hvad jeg skal gøre ved sådan en fejlmeddelse i Prestashop. Lad mig forklare :

Jeg har denne grønne giraf plakat i min webshop og jeg vil gerne have flere kombinationer af ham.

Han skal f.eks kunne bestilles i A5, A4, A3 og A2 og der er også flere varianter af denne plakat. Som f.eks denne brune

Og denne sort/hvide

Når jeg så prøver at oprette de forskellige størrelser brokker den sig.

Hvad skal jeg så gøre ? Det er jo rimelig vigtigt at der bliver vist at man kan købe den i flere størrelser.

VH Hanne

Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 24
Fra  KunstnerKram Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Er er slet ikke nogen der kan hjælpe? Nogen der ved hvad jeg skal gøre ?

Jeg er kørt fast i at oprette varekataloget..

VH Hanne

Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne.

Hvilken version Prestashop har du? :)

 

Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 24
Fra  KunstnerKram Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Æh, den nyeste. Kan jeg svare det ? Ved ikke hvilken version det er. Men vil gerne finde ud af det, hvis jeg vidste hvordan.

Jeg sidder lige med det nu, og prøver igen. Måske er jeg lidt tættere på, eller også er jeg kommet længere væk.

VH Hanne

Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 24
Fra  KunstnerKram Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Jeg er stadig ligeså langt, kan jeg fortælle dig.

Jeg er under "Varianter", hvor jeg prøver at indtaste de forskellige parameter til hver plakat. Men som sagt, vil den ikke oprette flere varianter.

Hvis det f.eks var T-shirts jeg solgte, så skal man da også kunne bestille dem i flere størrelse indenfor hver farve..

Meget mystisk.

Tak, hvis du kan hjælpe mig.

Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg skulle lige have installeret den nye version (jeg kører stadig på den gamle).

Først og fremmest skal du uploade alle 3 billeder - altså de 3 forskellige farver -

Herefter skal du gøre præcis som du gør, dog lyder det til at du prøver på at tilføje alle 3 værdier i samme variant, men du kan altså kun vælge en ad gangen.

Så i værdi vælger du kun én farve  og én størrelse f.eks. brun A3 og udfylder merpris/varenummer osv, så trykker du gem og bliv.

Bagefter laver du igen en variant der hedder brun A5 osv.

 

Jeg håber det giver mening, det er lidt svært at formulere skriftligt.

---------

Du kan også vælge "Product Combinations Generator" som er en hurtigere måde at oprette alle kombinationerne på.

Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

F.eks. sådan her. :)

Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 24
Fra  KunstnerKram Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Det ser spændende ud. Jeg bliver nød til først at kigge på det i morgen, hvor jeg også vender tilbage til dig.

Tak

Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 24
Fra  KunstnerKram Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Nu har jeg kigget på dit indlæg, og jeg kan kun sige at det virker. Jubii...jeg har bare lige oprettet tre forskellige størrelser til den grønne giraf.

Så kommer det til at se sådan her ud i shoppen

Og det er lige sådan jeg vil have. Jeg kan godt se hvad du mener med, at jeg skal oprette en variant af gangen. Fedt og tusind tak for hjælpen.

VH Hanne

Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 24
Fra  KunstnerKram Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg testet ""Product Combinations Generator" og hvor er det lækkert, nemmere og godt at jeg ved det nu. Tusind tak igen.

VH Hanne

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)