Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg investere mine +250.000 kroner på?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 14
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Har +250k.

Jeg er ret ung, og har ingen udgifter.

Hvad synes du jeg skal investere dem i?

Kom med en masse bud, tak :-)

Mvh.

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er heldig - der har lige været en lignende tråd (dog med dobbelt så mange penge at investere):

http://www.amino.dk/forums/t/255141.aspx

Du kan evt. bruge søgefunktionen på Amino og finde mange tråde, som svarer på dit spørgsmål. Du kan også kigge på Amino Kapital og finde kapitalsøgende:

http://www.amino.dk/kapital/kapitalsogende/

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis det var mig der havde den slags penge så ville jeg helt klart købe aktier i renewable energy group eller Ur-energy inc fordi den ene af disse 2 laver så at sige lort til guld, den anden producerer Uran som til trods for fukushima, tjernobyl osv. Er en resource hvor efterspørgslen er enorm og udbuddet er lille i forhold til det globaie efterspørgsel

Også den obligatoriske disclaimer det ovenstående er min egen vurdering der er ingen garanti for at du ikke taber alle de penge du investerer og jeg er på ingen måde proffesionel investeringsrådgiver og jeg fraskriver mig al ansvar for hvordan det går dine penge hvis du følger mine råd

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

et andet ikke ansvarspådragende råd kunne være. Behold dem kontant lige her og nu. Grækenland og muligt Grexit er ikke rar for markedet, næsten ligegyldigt hvilket, så det KAN være klogt at vente en måneds tid eller to, og se hvordan det forholder sig. Går Grækenland konkurs og ud af Euro samarbejdet, så vil kontanter nok være gode. 

TROR du fast på at det sker, så kan der investeres i gearede (x2) certifikater i f.eks. Nordea som går på hele det tyske index. Der kan du gamble på et fald og tjene på det -men mine nerver ville være til - hold dem kontant en måned mere i alle fald

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ønsker at investere i aktier så spred dine investeringer. Så lad være med at købe kun 1 eller2 aktier.

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, er ved at starte et SegWay selskab, som godt kunne bruge en god investering. For at kunne starte det ordenligt op osv.

Fra Randers
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 137
Fra  Protection Group Danmark Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Stiksikre veste, skudsikre veste mm. Se protectiongroup.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)