Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan pege på en god platform til Apps?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Findes der ikke gode platforme hvor man kan udvikle apps til iPhone og Android uden at skulle programmere kode osv?

Vi står og skal have lavet en app nemlig der skal kunne bruges til at sælge småkager fra.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Per

Jeg har kun dårlig erfaring med system hvor man kan "generere" en app uden programmering. Du vil snart komme "til kort" med et sådan system. 

Et alternativ kunne være udviklings systemet xamarin.com. Med dette system kan man udvikle een gang til alle 3 platforma (IOS, Android og Windows Mobile). Man spare omkring 50 - 75 % af udviklings omkostningerne sammenlignet med at udvikle individuelle apps til alle 3 platforme.

Når det er sagt så et det absolut ikke noget som man kan bruge uden at være programmør som er trænet i XAmarin udvikling. 

Med venlig hilsen,

Peter Skouhus

Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Tak for dit svar! Altså jeg ved at jeg ikke skal sidde og bruge tid på at programmere. Jeg vil fokusere på min kerneforretning. Så jeg tænker om vi ikke skulle snakke sammen, når du nu laver apps?:-)

Mvh

Per

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

jo det syntes jeg vi skal :-). Vi har tilbud på mobiludvikling fra nu til 15 august som du måske har læst på vores hjemmeside.

Hvis du sender mig dine kontaktinformationer til peter.skouhus@1902software.com så ringer jeg til dig i morgen formiddag.

med venlig hilsen

Peter

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Hvis du leder efter en til at lave din app, istedet for at bruge en platform, så må du hellere end gerne kontakte mig :) 

Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan se nogle af dem jeg har lavet her: MOONSTED.com.

Du må gerne sende mig en mail, så kan vi tage en kort snak om hvad din app skal kunne :) 

Glæder mig til at høre fra dig!

//Mathias

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Fra  app-works.dk Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Det lyder som en opgave, der ligger lige til højre benet. Sådan en vil jeg mene vi let og elegant kunne lave til dig for ca. små 7.999,- + moms.

Her snakker vi komplet indkøbsvognsystem, smukt design og appen leveres både som HTML5 og i native format på platformene Android og IOS. og i øjeblikket kører vi en kampagne hvor du får en hjemmeside med GRATIS hvis det er interessant for dig.

Lad mig endelig høre fra dig, hvis det kunne være interessant at høre nærmere om.

Venligst

App-works.dk

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

App-works:

Hej Per,

Det lyder som en opgave, der ligger lige til højre benet. Sådan en vil jeg mene vi let og elegant kunne lave til dig for ca. små 7.999,- + moms.

Her snakker vi komplet indkøbsvognsystem, smukt design og appen leveres både som HTML5 og i native format på platformene Android og IOS. og i øjeblikket kører vi en kampagne hvor du får en hjemmeside med GRATIS hvis det er interessant for dig.

Lad mig endelig høre fra dig, hvis det kunne være interessant at høre nærmere om.

Venligst

Det her er et FANTASTISK tilbud! 

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Fra  app-works.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Ja, det er det bestemt. Vi er også stolte af at kunne tilbyde menig mand ydelser, som matcher selv den mindste pengepung. Wink

Venligst

App-works.dk

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

App-works:

Ja, det er det bestemt. Vi er også stolte af at kunne tilbyde menig mand ydelser, som matcher selv den mindste pengepung. Wink

Venligst

Bliv ved med det, til de priser kan i eje hele market, jeres eneste problem bliver at i får for meget arbejde, men det er jo positiv! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Som jeg forstår spørgsmålet, så nej sådan nogle platforme findes af åbenlyse grunde ikke: 
Du kan ikke oversætte fra sådan noget til app, uden den bliver bygget op af slamkode! 
Hvis der er tale om en forud programmeret app, hvor alle kunderne blot ændre nogle få parametre så er det en anden snak. 

2. De fleste der udvikler den slags apps du nævner, får ikke success med den. 
Det kræver ekstremt meget at få sådan et projekt til at lykkedes. 

3. Hvis man virkelig ved hvad det kræver at udvikle en ordentlig app, så ved man også at man får det man betaler for... Mange af dem der sælger billige apps og hjemmesider er folk der ikke ved særlig meget om det produkt de sælger, og får udviklere i udlandet til at skrive koden for dem ... ikke noget jeg vil anbefale! 



4. Overvej virkelig om en app er next step i din kage-foretning, hvis du har brug for at stille sådan et spørgsmål, og ikke har råd til at hyre nogen til at lave appen for dig. Der er platforme der er noget mere oplagte at starte med at sælge kager på end en mobil app

Jo man kan lave en mobil app, der generere success, men langt de fleste har ingen chance for det, fordi deres app er lavet for dårligt og forkert! 

Held og lykke! 

Mvh
Dennis O. Madsen
ADONE.DK 

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)