Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis eller købte templates? Wordpress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg står og skal til at lave et par hjemmesider for nogle kunder, gennem wordpress. Hvad er jeres erfaringer med brug af købte templates til at sætte op for kunder? Står lidt med 2 muligheder, hvoraf den anden er at bruge de gratis versioner af templates såsom Twenty Twelve osv, som kræver lidt flere rettelser for at opnå det rette resultat end ved købte templates.

Venlig hilsen,

Martin Windelborg

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale 'Enfold', som mere kan kaldes et frameset end en template. Der er indbygget en layout-builder, hvor man kan bruge en masse tilgængelige elementer - og det er super intuitivt at bruge. Det vil dine kunder kunne lide.

Jeg har lavet min egen hjemmeside med det plus en række andre, som kan ses derfra.

Ud over at få en template får man også adgang til en rigtig god support, samt alle fremtidige opdateringer af templaten, som sker forholdsvis tit.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg kigge nærmere på, tak for hjælpen David.

Modtager meget gerne fortsat erfaringer :-)

Tilmeldt 19. Jun 15
Indlæg ialt: 3
Fra  PurelyThemes Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger http://underscores.me til 90% af hvad jeg laver.. Dog med en række implementeringer som jeg manuelt kopierer over i et nyligt generet tema fra deres generator. 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kig her: 

http://themeforest.net/category/wordpress

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 03:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv lige startet på WP, og har de sidste par uger fiflet med opsætning af en blog

I min søgen efter et lækkert theme, fandt jeg en masse gratis themes der kunne bruges til det jeg havde en forestilling om hvordan min kommende blog skulle se ud og fungere.

Ved det theme jeg har valgt synes jeg ikke der har været behov for de helt store tilrettelser, lidt oversættelser men ellers ikke. Og så har de et fantastisk forum. Jeg er imponeret over hvad man kan få for free. Det er et theme fra Colorlb.

Så gør dig nogle tanker om hvad det skal rumme og hvor designet skal henad, så skal du nok finde noget der kan bruges, også et gratis et. Der er mange gratis portaler.

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på med gratis template

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)