Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalificeret analyse af hjemmesiden køkkenredskaber.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er 2 gutter, som har startet en webshop op, hvor vi sælger køkkrenredskaber til meget venlige priser.

Vi har været igang i små 2 måneder, og synes selv vi har fået en okay start. 

Vi kunne godt tænke os at få nogle kvalificerede beskrivelser af hvad der er godt eller skidt.

Klik ind forbi og kig: http://koekkenredskaber.dk/

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 23
Fra  WebGents ApS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge

Det ser nydeligt ud... Designmæssigt kunne I med fordel smide et pænt logo på - og tænker også at actionknappen 'Føj til kurv' kan afdæmpes lidt uden at gå på kompromis med UX.

I forhold til seo mangler der en del. Men tænker at I ikke er kommet dertil endnu...

God vind!

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Analyse vil jeg ikke kalde mit indlæg, men synes da helt sikkert jeres shop er ganske pæn. Den er også responsive, hvilket er et kæmple plus! At i bruger ret meget plads på jeres Facebook side ved jeg ikke hvor smart er - Hvor meget værdi har den side for jer? Ville det være bedre vise et godt tilbud? Mange ligger for meget vægt på deres facebook gruppe, fordi Facebook er så hypet. Men sandheden er, at du får sværer og sværer ved at nå ud til de personer der liker dig uden at betale penge, og min erfaring er at FB konvertere rigtig dårligt når du poster produkter på din side... Så overvej lige igen og Fb skal have så meget plads på jeres side :)

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Tilmeldt 18. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for begge svar.

Det er absolut nogle gode pointer, så de bliver sat på "to-do" listen.

Vi er også selv af den opfattelse, at Facebook ikke helt har spundet af på den måde som vi selv havde forventet.

Bedre at bruge pengene på ex adwords og PLA.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)