Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en salgspartner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg mangler en partner der kan stå for salg til produktionsvirksomheder (BTB ).

Produktet der er nyudviklet, kører med stor succes i fieldtest hos en virksomhed, der allerede har afgivet ordre på 6 stk. 

Mit største ønske er egentlig helt at slippe for salgsprocessen, og derfor lade en partner køre hele salgsprocessen enten som partner, eller i eget selskab hvor jeg så bliver leverandør.

Er det muligt, eller findes der andre gode løsninger? 

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg kunne sagtens være interesseret - ikke kun fordi jeg ser salgsjobbet som et job, men også en hobby. Kan du evt. skrive en e-mail til christiantimothyodwyer@gmail.com med lidt information om dit produkt, så vil jeg med glæde indgå et partnerskab.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et program til data logning af produktionsudstyr, med efterfølgende mulighed for udtrækning af div. statistikker. Programmet har en salgspris på 30 - 50.000 eksl. moms, med en rimelig god avance.

En krav til en salgspartner vil være at han/hun kan gå all-in, ikke på hobby niveau, men gerne som supplement til andet produkt i samme kategori.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Fra  Phoner2support - Mødebooking, Telesalg & Salgstræning Rindom & Co. Consulting ApS Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Spr,

Hvis du har overvejet Mødebooking som jeg på mange måder tror vil være en kanon dør åbne hvis du elsker at vise fortælle om dit produkt men endelig ikke er så glad ved selv at stå for den opsøgende del. Vil jeg mene jeg kan hjælpe.

Jeg ejer virksomheden Phoner2Support ApS og har i mere end 12 år arbejdet med Mødebooking, telesalg & Salgstræning.

I Øvrigt beskriver hvordan man griber salgsdelen an www.phoner2support (blog) Du skal være velkommen til at kontakte mig

Jannich Rindom

Jannich@phoner2support.dk

www.phoner2support.dk

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er såmænd ikke på grund af manglende interesse for salgsarbejdet, det er mere tiden der ikke er der, da det er unikke programmer der kræver tilretninger til den enkelte kunde.

Derfor håber jeg på at der bliver rigeligt for mig at gøre med programmering af tilretningerne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)