Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooker

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

I know, I hader os. Typer som mig der ringer i tide og utide med tilbud, som I ikke kan eller gider overskue konsekvenserne af og derfor hellere vil sige "vi er tilfredse med det vi har".

But it's work og jeg er god til det. Booker mange møder, når folk gider tage sig tiden til en dialog. Jeg overvejer at starte selv, da det tilsyneladende er svært at finde et seriøst firma som vil give en ordentlig løn set ift. det de får ind pr. bookning, det kan jo raskt væk dreje sig om mange tusinde eller endda 100 tusinde kr., for en enkelt bookning, når man lige rammer rigtigt og sælgeren vel og mærker lever op til sin del af forpligtigelsen, nemlig at sælge på det bookede møde. Eller også tager de revl og krat ind af firmaer, hvor man virkeligt føler man spilder folks tid, og prakker dem et ubrugeligt produkt på halsen.

Alle mine fantastiske kvaliteter, mht. mine evner ud i bookningens kunst, skal jeg undlade at komme ind på nu, for i bund og grund er det bare ord. Det der tæller er resultater.

Har du et produkt, med en vis nyhedsværdi(det ville være rart, men ikke et must, hvis det er et godt produkt), men mangler en dygtig makker til at booke møder, så skriv. :)

Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du skrive lidt mere til mig på support@skonto.dk

Så er jeg sikker på vi kan finde en fornuftig løsning 👍

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)