Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg stå alene med min app idé?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en app idé, den har holdt mig vågen om natten da jeg kan se potentiale i den. Jeg skal begynde på universitet efter sommerferien og denne app har intet med det jeg skal læse at gøre, grunden til at ikke kan slippe tanken, er fordi jeg synes idéen rammer et tomrum på app markedet og fordi jeg synes app'en har potentiale.

Jeg har læst et længere blogindslag herinde om hvorvidt at en iværksætter ikke burde iværksætte en app, men derimod en virksomhed og app'en dermed skulle være en platform for ens virksomhed og ikke grundlaget for den. Jeg synes dog ikke det kan lade sig gøre med min app, da min app kun fungerer fordi smartphonen har gps og kamera. Grundprincippet i app'en er dækket af andre virksomheder, det min app kan er dog at gøre det hele meget nemmere samt sjovere. Forstil dig app'en Tinder, den fik succes selvom en masse andre virksomheder allerede har dækket online dating.

Jeg har læst en del rundt og kan se der findes danske virksomhedder som udvikler apps. Dette koster selvfølgelig en del, men det er egentlig ikke det der holder mig tilbage, det der holder mig tilbage er at appen skal være perfekt og dette synes jeg indebærer at app'en bliver vendt og drejet og gentænkt af andre/en anden end bare mig selv.

Nu kommer mit spørgsmål: Hvor kan jeg komme i kontakt med personer der er villige til at diskuterer app'en og komme med konstruktiv kritik, idéer til forbedringer eller muligvis indgå partnerskab og som ikke kunne finde på at stjæle min idé og lade mig stå tomhændet tilbage.

PS: Det er muligvis værd at nævne at jeg har undersøgt om app'en ikke findes i forvejen og jeg fandt frem til en app med 20.000 downloads, der har lidt det samme koncept men alligevel en del anderledes. Denne app var dog ikke tilgængelig for danskere og havde kun kvinder som målgruppe.

Tilmeldt 31. Dec 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du fortæller alle om din App ide. Højeste sandsynligt ville du alligevel ikke kunne overbevise andre om din ide er fed eller værd at stjæle. Hvis du kan overbevise én om din app er noget som helst værd, så kan du prøve at overbevise en investor.

Ideer er intet værd. Udførelse er alt.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)