Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har lavet vores egen mangonektar, og har brug for feedback på vores nye webshop.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser ud til at være et lækkert produkt I har lavet, men personligt ville jeg ikke købe 4 stykker af gangen. Jeg tror I taber en masse kunder på dette, og jeg vil anbefale jer at få det ændret ASAP.

Derudover er det vigtigt, at I gør det nemt for kunderne at se jeres kontrolrapport. Der sker intet når jeg klikker på den lille grafik med det i bunden, og det er vigtigt I får det rettet.
Sidst, forstår jeg ikke hvorfor I har et menupunkt kaldet "Hvorfor er der sukker i nektaren", når det fint bliver besvaret i jeres FAQ, som også er i menuen.
Ellers lækkert! Jeg kunne sagtens finde på at prøve produktet, men jeg gider ikke bestille 4 stks.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bruger rigtigt mange negationer - såsom "ikke", "ingen", "aldrig" :-) 

Jeg synes der skal arbejdes på teksten.

Det ville være bedre at liste op hvad de naturlige ingredienserne er - og ikke hvad det ikke er :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 24
Fra  KunstnerKram Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen Claus

1. Måske er det også bare mig. Men jeg tror bare at den irriterer mig fordi den ligger lige midt i mit synsvinkel. Hvis jeg endelig ville købe noget og følte begejstringen og inspirationen, ville jeg altid kunne finde min vej til kurven.

Ang det med sukkeret, må sådan nogle ting godt stå flere steder. Idéen med at ligge linket deroppe (går jeg ud fra) er netop at gøre det synligt, hvilket kunne være smart i disse antisukker tider. Jeg er selv ikke den store sukker indtager, og har meget forbehold mod det hvide stads. Det var et modspil, til en anden der ikke kunne forstå hvorfor det også stod i FAQ.

Ang hvor det kommer fra, tror jeg ikke at jeg har set at det var fra Indien. Men jeg har nok bare ikke læst ordentligt.

VH Hanne

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Liquid Juice Company ApS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for alle svarene.

Sirene: Allerførst tak for rosen. Vi var nervøse for, at 1/2 liter glasflaske kom til at forvirre, hvilken den så kom til. Den var bare taget med, så man kunne se indholdet. Mht. at kunne vælge 4/8/12 stk, så er den på to-do listen. Fejlene er blevet sat på listen, så de kan blive rettet hurtigst muligt.

Thomas: Jeg kan godt se, at det er lidt problematisk, at man ikke altid kan komme til at betale for sine varer. Jeg kan godt se din ordre i systemet, og har selv lige prøvet at bestille og betale, hvilket virkede fint, men fejlen er noteret, og bliver undersøgt nærmere. 

Hvis du stadig er interesseret, så sender jeg din ordre UB, som tak for hjælpen.

Christian: Vi har sat et minimumskøb på 4 stk, så vi kan tilbyde fri fragt. Jeg kan se se at det kan skræmme kunder væk, hvis man mindst skal bestille 4 stk, men jeg tror også, at det kan skræmme folk væk, hvis man kan bestille én til 35,-, og samtidig skal betale 39,- i fragt. Samlet 74 ,- for en liter mangonektar er nok lidt i overkanten.

Linket i kontrolrapporten, virker endnu ikke, da fødevarekontrollen ikke har været forbi endnu. Hos mig står der også "kontrolrapport- vi afventer stadig første tilsyn".

Du er velkommen til at kontakte mig på kontakt@liquidjuicecompany.dk, så sender jeg med glæde 4 stk. til dig UB ;-)

Gita: Det er bestemt ikke meningen, at tekster skal lyde så negative. De bliver sendt til gennemsyn senere i dag.

Med venlig hilsen.

Claus

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tjekkede kun lige forsiden og der var en masse om mango´en - men jeg mangler lige at vide hvorfor ... skulle jeg købe en mangojuice - hvad "gavner" den mig.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Weiland:
Vi har sat et minimumskøb på 4 stk, så vi kan tilbyde fri fragt. Jeg kan se se at det kan skræmme kunder væk, hvis man mindst skal bestille 4 stk, men jeg tror også, at det kan skræmme folk væk, hvis man kan bestille én til 35,-, og samtidig skal betale 39,- i fragt. Samlet 74 ,- for en liter mangonektar er nok lidt i overkanten.

Jeg ved ikke hvad det er der får folk til at tro/mene at der skal være fri fragt på snart sagt alt.

Alle ved, at koster at få fragtet varer, store pakker som små pakker, og at der er nogen der skal have betaling for at fragte det.

Hvis man absolut vil køre sin forretning med fri fragt, må omkostningerne regnes med ind i priserne.

At kræve at folk skal købe min. 4 stk - uden at forklare hvorfor, er ikke godt nok.

Skriv hvad det koster for 1, 2 3, stk og at der ved køb af 4 stk er fri fragt - hvis det er det du vil.

Jeg ved godt at fri fragt er et konkurrenceparameter i div. netbutikker, men det er lidt at stikke folk blår i øjnene, for det koster uanset hvordan man vælger at annoncere med det, og det ved forbrugerne også.

Fra København
Tilmeldt 19. Feb 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Net Media Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Jeg siger mange tak Big Smile og jeg har modtaget jeres mail.

Måske gik det galt med bestillingen fordi at jeg valgte en anden leveringsadresse end betalingsadresse. Jeg ved det ikke, jeg gætter bare...

God dag

Prissammenligning på køkkenmaskiner og meget andet hos madmaskiner.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Liquid Juice Company ApS Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per.

Jeg er ikke helt sikker på, om jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt. Mener du hvorfor der ikke er nogle anprisninger? Sundhed? Vitaminer? Jeg synes ikke at det vil være ærligt, at køre på et sundhedsaspekt, da vi kommer lidt rørsukker i nektaren (selvom der samlet set, er mindre i, end sammenlignelige smoothies). Vi har foretaget et bevidst fravalg af anprisninger, i samråd med vores designbureau.

Med venlig hilsen

Claus

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Liquid Juice Company ApS Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fru Hartmann.

Der er blevet diskuteret rigtig mange prismodeller op til vores åbning. Vi har både haft 1-2-3-4 stk priser / stigemix tilbud / en lidt lavere pris, uden at kunne tilbyde fri fragt etc. Vi endte med, at starte op med en 4 stk/fri levering model, men dermed ikke sagt at det er den rigtige. Jeg regner faktisk med, at vi ender med en anden prismodel, så snart vores andre varianter bliver tappet, da vi er igang med en undersøgelse blandt 200 personer i vores målgruppe, omkring vores prissætning. Så kommer der ordentlige tal på bordet, så vi fremover kan få den rigtige prissætning, uden gætterier og fornemmelser.

Med venlig hilsen

Claus

Tilmeldt 16. Jun 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart en rigtig lækker side, der er nem at finde rundt på, samt giver et godt overblik.

Jeg elsker jeres ærlighed! I forklarer hvorfor produktet er som det er, hvorfor I har tilsat de få ting der er, og at I går efter den simple og rene smag.

I giver en god forklaring på rigtig mange spørgsmål, og jeg som forbruger bliver ganske overbevist om hvorfor jeg skal købe jeres produkt.

Som flere andre har nævnt, er det en skam man ikke kan købe 1 liter. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at smage jeres nektar, men skal købe 4 liter til 150 kr? Det er lidt en skam. Kunne være jeg i 1. omgang køber 1 liter til 35 + 39 kr, for herefter at bestille væsentlig flere såfremt jeg kan li' smagen.

Dernæst vil I gerne have folks input til den næste juice. Kunne det være en idé at promovere dette, ved f.eks at give nogle liter juice af den nye slags til vedkommende som først foreslår det? Dette kunne promoveres på facebook mm.

Synes det er en fed feature at I skriver hvilke produkter der "er på trapperne", som kan komme med i shoppen. Ville personligt rigtig gerne smage litchinektar, som jeg aldrig har smagt.

Købsknappen under "opskrifter" er LIDT problematisk for mig. Jeg kan ikke stoppe med at stirre på "køb", så kan godt følge Hanne i man visuelt kan blive lidt skeløjet. Ikke at jeg dog føler mig presset til at handle, det er jo derfor jeg er på siden.

Når jeg opretter en konto kommer der en mail med følgende emneBekræftelse af konto for Bjarne Thorup - Det ser ikke super pænt ud.

Under abonnementsprofiler er der ikke oversat "There are no recurring profiles yet."

Det var umiddelbart alt jeg lige kunne finde - Lækker hjemmeside, og det skal nok blive en stor succes!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)