Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har lavet vores egen mangonektar, og har brug for feedback på vores nye webshop.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Liquid Juice Company ApS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi har efter et langt tilløb, fået lavet vores egen mangonektar, og har i den forbindelse, brug for lidt feedback på vores nye webshop.

Vi modtager gerne ris og ros, som vi kan tilføje, til vores stadig længere to-do liste (one-step-checkout er på vej).

Webshoppen kan ses her på liquidjuicecompany.dk

Med venlig hilsen

Claus

Liquid Juice Company ApS

Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 24
Fra  KunstnerKram Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Er der noget bestemt du vil vide ? Eller også er jeg bare ikke i din målgruppe.

Jeg har kigget på din side og synes umiddelbart den ser fin ud. Men det kan du jo ikke bruge til noget.

VH Hanne

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Liquid Juice Company ApS Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne.

Tak for kigget. Jeg er mest interesseret i om der er nogle ting som skal ændres, da jeg har fået stirret mig blind på siden, og ikke efterhånden ikke opdager fejl, eller andre skæverter på siden.

Med venlig hilsen

Claus

Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 24
Fra  KunstnerKram Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jeg kigger lige igen. Jeg går ikke udfra at jeg behøves at være målgruppe ?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Liquid Juice Company ApS Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager med glæde imod kritik, selvom man ikke tilhører min målgruppe.

Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 24
Fra  KunstnerKram Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Index siden er umiddelbart fin. Der er en ting der irriterer mig.

1. Inde i "Opskrifter" er der en "køb mig" annonce inde imellem opskrifterne ? Hvorfor ? Jeg føler mig presset til at købe og visuelt, bliver jeg skeløjet af den.

To ting jeg kan lide, er at I forklarer hvorfor der er sukker i og så er jeg vild med jeres emblem. Den er flot. Billederne er også rigtig flotte.

Så er jeg lidt i tvivl om i hælder om på karton eller selv blander noget ? I dyrker det ikke selv? For hvis I gør, hvor kommer det oprindelige produkt så fra ? Måske det bare er mig, der ikke har forstået det.

VH Hanne

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Liquid Juice Company ApS Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne.

Tak for god og relevant feedback.

1. Købsknappen er tænkt som en genvej, hvis man blev inspireret, og vi har ikke selv haft opfattelsen af, at den kunne opfattes som et pres. Men den bliver genovervejet.

Tak for rosen, angående hvorfor der er sukker i produktet. Vi prøvede at lave en uden sukker, men fandt ud af, hvorfor alle andre producenter kommer sukker i nektaren (nogle mere end andre), da den uden sukker, smagte som en meget tynd saft. Så vi kunne lige så godt at kalde en spade for en spade, og forklare hvorfor vi kommer sukker i.

Hvis det er skrevet uklart, at vi får mangopuré fra Indien, som kommer til Danmark, hvor det bliver blandet op til en drikkeklar nektar, for derefter at blive tappet på kartoner, må vi kigge på hvordan det kan skrives om.

Med venlig hilsen

Claus

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt, at det er mennesker som jer, som gider at lave ordentlige fødevarer Big Smile

Et par hurtige kommentarer:

1/2 liter flasken forvirrer da den ikke kan bestilles. Måske også lidt forvirrende det der med altal er det 1 liters pakker eller pakker med 4 liter som man angiver. Foreslår at man vælger enheder (liter) og at man kun kan vælge 4-8-12 osv.

Kom til at putte for mange i kurven og ville redigere vha. blyanten - fik ikke edit til at fungere (Firefox + mac).

Nåede også at få denne fejlbesked da jeg gik til kassen (i forsøg 2 gik det fint):


There has been an error processing your request

Exception printing is disabled by default for security reasons.

Error log record number: 1398547912862

Fra København
Tilmeldt 19. Feb 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Net Media Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik denne fejlbesked da jeg skulle betale for min bestilling:

Invalid request

Please correct the following error:

Order number is invalid or is already in use. If you've tried to pay an order once, you can not pay it again. Create a new order instead.

Prissammenligning på køkkenmaskiner og meget andet hos madmaskiner.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Feb 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Net Media Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Og nu står min bestilling hos jer som "afventer" fordi at den ikke blev betalt og jeg kan ikke rigtig se nogle muligheder for at prøve at betale den igen?

Prissammenligning på køkkenmaskiner og meget andet hos madmaskiner.dk

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)