Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp os med feedback på vores shop - Gym4Lezz.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Gym4Lezz Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en shop, hvor vi sælger fitness udstyr til private. Siden har kørt i noget tid. Vi har nogle solide kvalitets produkter og vi har meget konkurrence dygtige priser (har solgt fitnessudstyr til prof og virksomheder gennem mange år og har stort kendskab til markedet for fitnessudstyr).

Derfor synes vi at e-handel muligheden skulle prøves. Vi vil gerne optimere vores forretning så vi får flere kunder i butikken derfor vil vi gerne have feedback på...

- Er der noget der kan gøre shoppen bedre....

- er der noget shoppen mangler...

- hvad er helheds indtrykket af shoppen...

og selvfølgelig alle de guldkorn i kan komme i tanke om....

Hilsen

Gym4Lezz

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lige et par hurtige fra hoften: 

1. Jeres logo ligner desværre noget der er lavet i paint. Uskarbt i kanterne, og en smule klodset skrift. Et nyt og moderne logo ville uden tvivl gøre underværker for indtrykket. 

2. Lige pt. ser jeg en menu i ikke mindre en fire(!) lag. Det ødelægger fuldstændig det visuelle indtryk på shoppen. 

:-) 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår ikke helt jeres priser, f.eks. 83,10 kr. eller 7.783,24 kr.

Derudover synes jeg virkelig der mangler fotos under produkterne. Hvis jeg skulle købe et produkt til f.eks. 11.325,19 kr. så skulle jeg kunne se flere fotos eller video

Men ellers fin side :-)

Tilmeldt 15. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Gym4Lezz Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon 

Tak for din feedback - det var en stor hjælp.

Med venlig hilsen

Gym4Lezz

Tilmeldt 15. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Gym4Lezz Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marwe

Jeg vil lige høre om din kommentar på priserne er pga. øre-angivelse på priserne?

Tak for din feedback ;)

Med venlig hilsen

Gym4Lezz

Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 24
Fra  KunstnerKram Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gym4Lezz

1. Det første der brænder i mine øjne, er det uskarpe og pixelerede logo. Desværre. Og den har en mærkelig brun farve. Sådan lidt orange-brun 70'er farve. Måske er det min skærm. Måske ikke.

2. Det irriterer mig at alle de små "Handelsesbetingelser" og "Afdragsordning" ligger lige nedenunder de vigtige links. De i øvrigt fine produkter I sælger. Det er ærgerligt, for det er grimt at kigge på og virker lidt sådan "dem ligger vi bare her". Ligesom rod.

Dem ligger man nederst.

3. Jeg synes det er fint, at man kan få monteret sit udstyr. Det er da perfekt til mennesker der ikke ville ane hvordan man gjorde. Men hvorfor kan man ikke putte det i kurven. Så bliver det endnu nemmere (rettelse, jeg så først anden gang at man kan gøre der nederst. Min fejl) Det er super fint.

4. Jeg lavede en fiktiv kurv på 100.000 kr og 5 multi funktionsudstyr til 5 x 375 kg. Men forsendelsesgebyret er stadig 149 kr. Det kan da ikke passe ?

Det var det jeg havde for nu. Har brugt min pause på det Smile

VH Hanne

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er nogle ting i kunne forbedre.

1. Logoet skal der lige kigget på, det virker pixeleret.

2. Du/i skal optimere jeres hovedmenu. Jeg sidder ved en 27 tommer skærm og jeg har 2 lags menu. I skal optimere menuen på den måde så kun indeholder et lag og ikke flere, det forvirre øjnene og virker irriterende.

3. Der mangler flere gode billeder til produkterne.

4. Kom en god produkt beskrivelse af hver produkt, en linje tekst om et produkt til 12000kr er ikke noget værd.

5. Hvorfor er ordet "Pris" markeret med gul baggrund under "http://gym4lezz.dk/shop/cms-prismatch.html" ser bare mærkeligt ud, især fordi det er 12 gange.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 15. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Gym4Lezz Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne

Tak for du tog dig tid i din pause til at hjælpe os på sporet af en bedre shop.

Din feedback er en stor hjælp.

Med venlig hilsen

Gym4Lezz

Tilmeldt 15. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Gym4Lezz Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Tak for din hjælp til at forbedre vores shop. Din feedback giver os god mulighed for at forbedre indtrykket.

Med venlig hilsen

Gym4Lezz

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Gym123:
kommentar på priserne er pga. øre-angivelse på priserne

Ja, det virker underligt at bruge så øre-angivelse, når vi er oppe i den prisklasse :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)