Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress hjælp. Simpel hjælp.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Et plugin der kan give mig mulighed for at lave sådan en menu, eller hvad man kalder det, hvad hedder den? .. 


Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der kender til det plugin ? 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart vil jeg gætte på det plugin er en del af et plugin med indexeret indhold. Den menu skal jo ligesom have de kategorier et eller andet sted fra. 

Har du i forvejen en side hvor f.x. indlæg/sider kan kategoriseres i f.x.

kategori1 - vælg type

kategori2 - vælg type

kategori3 - vælg type

????

I den menu er indhold af kategori 2 jo formentlig koblet op på valget af kategori 1. 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man jo gøre med helt alm blog indlæg, det er ikke noget problem. 
Jeg skal bare bruge en dropdown menu som på billedet. Som du siger 
Hvis jeg vælge kategori 1 så skal jeg få nogle bestemt valg i næste boks osv.. 

Kategori 1 = Type 1a osv... 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det kan du ikke. En almindelig blog har ja kategorier, men ikke at valg af 1 kategori bestemmer hvad mulighederne for kategori 2 er. 

Kategori 1. bil mærke

kategori 2. model af dette bil mærke

Det kan du ikke lave med en ganske almindelig wordpress. Som sagt, den plugin du leder efter er formentlig en der er fokuseret på indexeret indhold. Så søg efter det, ikke en menu plugin. 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok jeg æder den i mig igen. Jo hvis du i WP vil lave underkategorier, i 4 niveauer, så er det muligt. Når jeg ikke lige tænkte på den mulighed skyldes det simpelt det vil være mega arbejde hvis du for hver underkategori i 4 niveauer har 10 underkategorier. 

Og har mine tvivl om menuen i dit shots er lavet sådan. 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, men du har ikke et bud på et plugin der kan gøre dette? 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Well hvis du mener viser en menu som i dit shot, med kategori level 1 først, sublevel 2 næste, sublevel 3. Så nej, kender ingen plugin der kan det. Jeg laver den dog gerne gratis for dig, da dit behov/krav lyder interessant, og jeg arbejder på at lave og tilbyde en række WP plugins. 

Det vil dog tage nogle dage, så ikke noget du har her og nu. 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil være nice. 

Jeg tænker egentlig bare at man kunne lave en ordentlig bunke alm sider i WP, og når man så vælger den sidste kategori og trykker OK, så henviser den jo bare til en given siden som er lavet i WP. 
Jeg håber det giver mening. 

Det lyder egentlig lidt simpelt i mit hovede og kan ikke forstå hvis det plugin ikke skulle være på marked allerede. 

1 Giver adgang til A , B , C 
2 Giver adgang til D, E, F
3 Giver adgang til G, H, I


A Giver adgang til A1, A2, A3
B Giver adgang til B1, B2, B3
C Giver adgang til C1, C2, C3

Når jeg så vælger A1 fx, så bliver jeg henvist til en side i WP som jeg har oprettet, så jeg skal ikke bruge en side for nummer 1, og A, men kun for den sidste A1. 

Giver det mening? :D 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

kan vi tage en snak om det et sted? Jeg hører gerne hvad det er præcist du ønsker. 

Ang. om det findes, måske, måske ikke. Jeg har lige lavet en plugin der som widget viser seneste billeder som små thumbnails af billeder som er i et indlæg. Jeg søgte det for 3-4 måneder siden og fandt 2, den ene var udateret og virker ikke på ny WP, og den anden koster penge. 

Da jeg søgte efter sådan en plugin tænkte jeg - tjae, sf. findes det, det er sgu simpelt, men det gør det bare ikke. Eller jeg fandt kun de 2 nævnte. 

mit skype er stig_tanggaard

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)