Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til onestopmoms, fakturering og kompatibilitet med regnskabssystem, samt integration med paymentgateway

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Min partner og jeg har netop startet et I/S, som skal sælge online kurser til udlandet (de er på engelsk, men der kan selvfølgelig godt være danskere som køber også). Har læst de lange tråde omkring OneStopMoms, fakturering og kompatibilitet med regnskabssystemer og jeg er overvældet! Desuden er de fra dec 2014, og tænker nogle af jer måske er kommet et skridt videre, som jeg kan lære af. Hører meget gerne med evt erfaringer og gode tips.

Har klart brug for en hjælp til hvordan vi integrerer det hele, også med online platform for salg af kurser (den vi har kigget på - kajabinext bruger stripe som betalingssystem og de er ikke sat op til at håndtere de forskellige momshåndteringer). Via anden tråd kunne jeg se der blev snakket om taxamo (som kan integreres med stripe). Skal dog stadig forbindes til regnskabsprogram, fakturering osv.

Kan i vejlede mig hvem jeg kan søge hjælp hos, er det en bogholder, revisor eller noget helt tredje, for at få det hele op at køre så smertefrit som muligt? Og hvis nogle kender til én der har specifik erfaring, hører jeg meget gerne et navn (hvis det er ok at spørge efter det?)

Også i fht vejledning omkring eksport (som jeg forstår det er, hvis det er salg udenfor EU).

På forhånd tak Smile

Kh

Majbrit

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)