Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilmeld din virksomhed firmaer.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige oprettet sitet www.firmaer.com og tanken er at virksomheder kan beskrive sig selv på en mere seriøs og interessant måde, end det ofte ses i linkkataloger m.m. Spørgsmål såsom "Gør i noget for miljøet?", "Hvad er det i kan gøre anderledes?" eks. må meget gerne være en del af virksomhedsbeskrivelsen.

Alle tilmeldinger vurderes af admin, og sjuskede tekster vil absolut ikke blive godkendt. Det er min tanke at folk rent faktisk vil læse disse virksomhedsbeskrivelser (Ja tænk) - og ikke blot som en del af virksomheders linkbuilding. Så hvis i vil være med, håber jeg i vil skrive en lækker og fornuftig tekst :)

 Oza

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder da i grunden slet ikke så tosset. Iøvrigt også flot lille hjemmeside.

Vil begynde at strikke en virksomheds profil sammen når tiden er til det.

Held & lykke

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Tak for ordene. Du skal være velkommen til at sende din virksomhedsprofil.

Oza

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Fra Århus
Tilmeldt 17. Jun 05
Indlæg ialt: 38
Fra  Nielsens Bureau v/Anette Nielsen Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oza,

allerførst tillykke med hjemmesiden - virkelig flot design, det er rigtig lækkert at se på!

Men når det er sagt, så må jeg sige at jeg synes det virker ret uklart på mig, hvad du egentlig vil have - det meste af det du beder om til beskrivelserne er det, alle firmaer alligevel forsøger at gøre i deres markedsføring (ikke dermed sagt at det lykkes dem - det er langtfra altid!).
 
Der står:
  1. Fortæl om din virksomheds historie, hvad I kan tilbyde, hvorfor I er interessante, hvem henvender I Jer til, kontaktoplysninger, hvad er jeres værdier, gør i noget for miljøet ? etc.
  2. Teksten skal være seriøs og unik 

Punkt 1) er svært nok for mange - og punkt 2) er en virkelig killer for de fleste :-) 

Det eneste der siger mig at det nok ikke er et helt almindeligt og meget bredt "firmaregister" du vil lave, er den med "gør I noget for miljøet". Det er en ret konkret ting - og jeg ville synes hjemmesiden virkede meget mere spændende, hvis den havde dette, evt. med nogle andre konkrete ting, som omdrejningspunkt. Der findes jo et utal af firmaer i Danmark!

Hvis du allerede har et eksempel på et indlæg, du synes er skrevet helt rigtigt, vil jeg foreslå dig at lægge det ud som "model" for andre. Hvis ikke, tror jeg du er nødt til at tage din egen medicin - og gøre lidt mere ud af at skrive hvad siden kan tilbyde, og hvorfor den er unik.

Med venlig hilsen Anette Nielsen, Nielsens Bureau
PS: Læs min gratis e-bog Adwords for absolut begyndere

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

 

Tak for dine kommentarer - der vil inden længe være de første gode virksomhedsprofiler derinde, bl.a. som en inspiration til andre. Jeg vil ændre et par ting på forsiden, der vil signalere at det er miljø og værdier der er i centrum.

Igen tak - og god dag :)

Oza

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det første indlæg aktiveret på Firmaer.com --> http://www.firmaer.com/galleribiblioteket-4.htm

Læs det evt. hvis I vil se et eksempel på hvordan jeg mener det kunne se ud. (Indlæget er skrevet af Dorte Rasmussen)

(Til Jer der har skrevet i løbet af sidste uge: I kan forvente at høre fra mig i aften - det ser godt ud)

Glædelig Jul Gift

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)