Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er de nye frækkerter i hostingbranchen

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Godt at se du er på markedet, og håber det lykkedes for dig.

Om man lejer en server hos siteground er total underordnet, så længe han har god backup og levere en service som han skal. 

En normal kunde ville aldrig benytte sig tid til at sætte en server op hos siteground, held og lykke med projektet. 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arlo

Tusind tak, jeg er sikker på vi nok skal komme i mål, vi skal naturligvis også lige have tid til at komme igang og få småtingene rettet til og forfinet, men sådan er det jo at starte fra bunden af :)

Igen, tak for de gode ønsker.

Ha en fantastisk weekend.

//Kim

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Jeg ville lige hører hvordan er jeres backup procedure, benytter i jer af noget R1Soft backup eller lignende. Samt regner i at optimerer til andre cms systemer også, som prestashop og lignende?, eller kører jeres servere fint på det allerede.

Og hvordan med magento kan det klares eller skal der tilkøbes en tungere løsning. 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arlo

Vi kan via vores udbyder fremskaffe en backup 7 dage tilbage i tiden, der tages en daglig backup af alt på alle konti, så der er altid mulighed for at få tingene rullet på igen via en backup.

Dette er dog et tilkøbs produkt, men det er der hvis man har brug for det, vi anbefaler dog altid at man selv har en backup af sit website liggende. Grunden til at det er et tilkøbs produkt er den enkle at hvis vi skulle tilbyde det som noget "gratis" ville det blive alt for dyrt for samtlige brugere.

Derfor har vi valgt at sige at det er noget den enkelte uheldige selv betaler for at få lavet, hvis man skal bruge en backup, vi syntes ikke det er rimeligt at alle brugere skal betale for at der engang imellem er en der er uheldig og skal have lavet en restore af et website, filer etc.

Vores specielle Cache muligheder, som optimerer hastigheden på websites, virker for Wordpress, Joomla og Magento CMS'erne

Jeg håber mit svar er dækkende, ellers er du altid velkommen igen Smile

Ha en dejlig Lørdag.

//Kim

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der bør stå "vi leverer" ikke "vi levere". 

Jeres slider kører så langsom i min browser, ved ikke om det er jeres "egen udviklede dårlige kode" eller hvad, at jeg seriøst har mine tvivl om hvad i kan levere. Altså jeg åbner en side for en hosting der siger de er hurtigere, og slideren nærmest kører i slowmotion. 

Nu ved jeg en slider IKKE er relateret til jeres hosting ydelser, men nok nogen potentielle kunder der vil tænke. 

Angående WP hosting mener jeg det er fuldkommen irrelevant og et salgstrick. Der findes en milliard WP sites, som du/I sikkert vil ønske at lukrere på, og nok cirka 0.001 procent af dem der har brug for super optimal ydelse, og dem der har, tjae, de har nok allerede en dyr udbyder der giver dem det de har brug for. 

Men som salgsgimmick er den sikkert okay. Jeres hosting center på jeres billeder ser jo fancy ud. 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej stiginshanghai

Tak for din feedback.

Stavefejlen er nu rettet på websitet, en lille smutter, tak for informationen.

Jeg har lige testet fra 2 forskellige computere og 2 forskellige internet forbindelser i browserne Chrome, Firefox og IE og her kører den uden fint hastigheds problemer, men jeg følger naturligvis op på det med udvikleren, tak for hintet.

Nej, der findes ikke en milliard Smile der findes ca. 4.5 millioner i Danmark og ca. 80 millioner på verdensplan.

Jeg er slet ikke enig med dig i at det ikke er nødvendigt med en hurtig udbyder, kravene til udbyderne øges rent faktisk konstant, ikke mindst til forums, webshops etc. der er så mange f.eks. webshops, at den der ikke følger med tiden så websitet kører hurtigt og stabilt, vil så sikkert som amen i kirken miste kunder, da kunderne bare vil surfe videre til den næste webshop der sælger nogenlunde det samme, så at have en webshop med fart på betyder virkelig noget i dag.

Så salgs gimmic, nej det er det bestemt ikke, det er rene fakta, der var en udsendelse i TV forleden, hvor man rent faktisk havde undersøgt at mange Danske webshops ikke fulgte med tiden  bl.a på website hastigheden og derfor mistede kunder til udenlandske webshops, så det er bestemt et issue om man har den rigtige udbyder der kan levere eller ej.

Igen, tak for din feedback og rigtig god weekend.

//Kim

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Kim

Jeg er admin og udvikler på cirka 100 WP sites. Ingen af dem har brug for "super ydelse". 

Jeg har arbejdet på sites der har/havde brug for super ydelse, dog ingen WP. 

Det er mit indtryk at seriøse virksomheder ikke bruger WP og fx. woocommerce til webshops, hvis du har links til nogen der gør, ser jeg dem gerne. 

vh

Stig

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej stiginshanghai

stiginshanghai:
Det er mit indtryk at seriøse virksomheder ikke bruger WP og fx. woocommerce til webshops, hvis du har links til nogen der gør, ser jeg dem gerne.

Uha, det er en diskussion du skal tage med rigtig mange webshop ejere, ikke med mig, men jeg kender da mange seriøse virksomheder der bruger Wordpress og også Woocommerce.

Der er selv hosting selskaber der kører med Wordpress Smile

Jeg kender ikke din baggrund eller begrundelse for din påstand, men jeg har arbejdet mange år med hosting og jeg ser slet ikke det billede du giver af hverken Wordpress eller Woocommerce.

Men lad os nu ikke diskutere det, vi er dybt uenige og jeg tror ikke vi bliver enige om dette emne, jeg er også sikker på at der er masser af seriøse webshop virksomheder der er helt uenige med dig.

Selv kunne jeg aldrig drømme om at kalde en virksomhed useriøs på baggrund af hvilket CMS system de vælger til deres webshop, men sådan er vi jo så forskellige, men med den påstand du kommer med her, håber jeg sørme ikke du henter dine kunder i Danmark, jeg ville bestemt overveje meget om jeg ville bruge dig med den indstilling du har til dine kunder eller kommende kunder.

//Kim

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

stiginshanghai:
Det er mit indtryk at seriøse virksomheder ikke bruger WP

Prøv du nu at Google lidt omkring. 

Jeg så en stor kommunikations virksomhed forleden i "The City" her i London - altså vi taler de dyreste adresser i London. Cirka 200 mand - og Wordpress som deres hjemmeside

Wordpress, er blevet ufatteligt anerkent! Det kan man bare ikke løbe fra. 

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Held og lykke med projektet Kim.  99 kr/md synes jeg er ganske billigt hvis man ønsker professionel hosting

stiginshanghai:
Jeres slider kører så langsom i min browser, ved ikke om det er jeres "egen udviklede dårlige kode" eller hvad, at jeg seriøst har mine tvivl om hvad i kan levere. Altså jeg åbner en side for en hosting der siger de er hurtigere, og slideren nærmest kører i slowmotion. 

Der må være noget i vejen med din browser. Måske malware? Eller det kinesisk internet er ikke så hurtigt pga "the big firewall" og andre  foranstaltninger.

Hos mig kører det temmelig hurtigt

www.isos.dk- IT support

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)