Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er de nye frækkerter i hostingbranchen

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Webhosting Support

Nu ligger det sådan vores website er bygget op fra bunden i direkte kode, vores website er ikke et Wordpress website, dette valgte vi fordi vi gerne ville have den frihed til at kunne ændre og gøre som vi vil med vores website og kode, så den kan ikke bruges som test på den måde.

Det burde du have tjekket og vidst med din erfaring Smile

WebHosting Support:
Lad os da lave en konkurrence :-)

Nej, den slags useriøse ting gider jeg ikke engang at beskæftige mig med og slet ikke sidde i et offentligt forum og kaste med mudder, det er under min værdighed, men jeg har jo set dig gøre dette her overfor langt de fleste af jeres konkurrenter på markedet her på Amino, så det forbavser mig slet ikke at min tur, som ny udbyder, nu kommer til at blive forsøgt jordet.

Men det tager jeg helt stille og roligt, jeg ved hvad vi kan og er slet ikke bange for konkurrencen, hvorfor i gør det her overfor jeres konkurrenter konstant, ved jeg ikke, men det er en smule trættende at det er den måde i forsøger at hævde jer på i de offentlige forums.

I kører jeres vej og på jeres måde vi kører vores, sådan er det.

//Kim

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Tak for din feedback.

Karsten Hansen:
Det er vist lånte fjer, da det er din hosts (SiteGround) wp-features, som du påstår i er de eneste, der kan levere

Vi bruger naturligvis de værktøjer som vores server udbyder tilbyder os, alt andet ville da være dumt, ville du ikke gøre det ? Det er jeg sikker på alle andre hosting udbydere også gør der hvor de nu har deres servere kørende.

Jeg kender ikke nogen i Danmark som tilbyder dette, gør du ? Det er nemlig det vi påstår, at ingen i Danmark kan tilbyde disse værktøjer

Så det har intet med lånte fjer at gøre, vi tilbyder det som vores servere indeholder og da især når det er noget der er så genialt som dette her er, så naturligvis tilbyder vi  det bedste af det bedste, når det står til vores rådighed, gjorde vi ikke det ville vi være helt ude i hampen.

Men det står da enhver frit selv at leje deres egen server på samme måde som vi har gjort hos dem, jeg har ihvertilfælde aldrig påstået andet Smile men vi er så vidt mig bekendt de eneste i Danmark der tilbyder disse ting som hosting udbyder.

//Kim

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Hvem der har kodet det er jo helt ligegyldigt i den sammenhæng, det jeg skrev var at det ikke var et Wordpress, om den er bygget af den ene eller den anden og bygget på over en template er da helt underordnet, den er kodet uanset hvordan du vender og drejer det og er ikke et WP website, det var det jeg svarede på til en anden i tråden :)

Så jeg har på ingen måde omgået sandheden.

//Kim

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stort tillykke med jeres opstart - og held og lykke med det hele.

Kim Boldig:
Alle vil kunne sætte ubegrænset antal domæner på et webhotel, det kan vi også hvis vi vil, problemet med at gøre dette er at du jo har en vis mængde cpu, ram etc. på en server, sådan fungerer det bare, og jo flere domæner du læsser på et hotel (som udbyderen velvilligt har sat til ubegrænset, i min verden bare et salgstrick) jo langsommere bliver dine websites.

Hvis I i realiteten kan sætte jeres system op til ubegrænset antal domæner på et webhotel, synes jeg faktisk I skal gøre det. Det kan godt være det er et salgstrick, men når man som kunder kigger rundt vil man altid sammenligne så vidt muligt produkterne på tværs. Kunderne vil hurtigt kigge på tabellerne og sammenligne.

Det I kan gøre er at tilbyde ubegrænset antal domæner, men i parentes eller på anden måde anbefale X antal domæner for at opnå den gode hastighed. Det tror jeg også vil virke meget troværdigt. I kan jo skrive det på en måde så man bliver klar over at sådan er det med teknikken uanset hvor man bliver hostet. (er ikke teknikker, så ved ikke hvordan det hænger sammen)

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:

Vi bruger naturligvis de værktøjer som vores server udbyder tilbyder os, alt andet ville da være dumt, ville du ikke gøre det ? Det er jeg sikker på alle andre hosting udbydere også gør der hvor de nu har deres servere kørende.

De fleste andre hosting virksomheder har deres egne servere (enten købt hardware selv, og laver co-location, eller lejer hardware af datacenteret) - så oftest har mange udbydere ikke disse værktøjer som Siteground f.eks, har. :-)

Men altså - enhver person kan købe en Cloud VPS eller endda en reseller hosting pakke hos SiteGround, og så vil de kunne levere samme features på godt en weekend, med lidt programmering også.

Hvad med redundans på jeres egen side?

Lad os sige, at jeres server(e) går ned, vil jeres egen side gå ned sammen med kunderne (Ligger WHMCS på samme server som jeres kunder) - hvis ja, hvordan vil i informere kunder. (Spørger, da jeg har set mange såkaldte 'hosting' firmaer, som ligger ALT på en maskine, selv deres eget betalingssystem).

Er jeres DNS redundant (I har ns1 og ns2, men peger begge på samme server).

Lad os sige at i har en Cloud Server - hvordan hænger det så sammen med disk plads samt pris?

Hos siteground koster en enterprise VPS 112 euro om måneden, det er 835 kr * 12 = 10020 kr, og så har man 80 gigabyte plads.

Et Thor webhotel koster 2988kr årligt, og giver 35 gigabyte plads.. 80 / 35 = 2.28 * 2988 = 6812 kr.. Så et underskud på godt 3000kr

Og der er der ikke taget højde for OS, cPanel selv, logfiler over tid, osv osv. så nok kun 2 webhoteller. Hvis i ikke oversælger selvfølgelig.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lukas

Jeg vil slet ikke ind i en lang diskussion eller mudderkastning med dig Lucas, jeg syntes i har gjort det godt siden i startede, men jeg kender jo også din meget kritiske holdning til dine konkurrenter fra min tidligere arbejdsplads :)

Jamen det har jeg aldrig benægtet, det kan alle naturligvis gøre, det står enhver frit for, men det kan alle jo også gøre ved hetzner eller leaseweb som i bruger så vidt jeg kan se.

Jeg syntes vores valg af leverandør er super, vi ligger og bliver "passet på" af et meget stort selskab, både med hensyn til sikkerheden, oppetiden, spam problemer og en masse andre ting, som "selvejede" hosting udbydere kæmper med hver eneste dag, og alle løser desværre ikke opgaven lige godt, der kan vi føle os meget mere sikre, da vi har en stor udbyder i ryggen, så vores valg er såmænd set herfra et meget klogt valg. Også set i lyset af at vi kan tilbyde ting som ingen andre kan af samme årsag.Wink

Med hensyn til priser, teknik etc. gider jeg slet ikke diskutere dette med dig, da du jo ikke har nogen som helst forudsætninger for at kende vores aftaler med vores udbyder. Vi bruger i øvrigt autoskalering, så vi ikke ryger ind i problemer med fyldte diske, at en server bliver sløv etc.

Jeg vil bare minde dig om at du selv startede op for omkring 3 år siden, alle skal have tid til at etablere sig, til at forfine tingene etc. og der var rent faktisk plads til dig derude også, det mener jeg også der er til os, så lad os tales ved om en 3 års tid igen :)

Et godt råd, lad være at være så "hidsig" på dine konkurrenter/kollegaer, en egenskab du desværre altid har haft, jeg opfatter det som usikkerhed for dine egne produkter at du altid er "efter" dine konkurrenter/kollegaer, men det er bare et godt råd, tag det eller lad være Smile

//Kim

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Tak for din feedback, dejligt med noget konstruktivt feedback.

Jamen det er den letteste sag i verden at skrive og sætte op at det er ubegrænset, jeg hader bare at skulle foregive noget som ikke er, så vil jeg hellere forklare folk på chatten hvad og hvorfor det er sådan, der kommer en blog op omkring det på et senere tidspunkt.

Jeg kan godt lide at man er ærlig om de produkter man sælger, det kan koste en kunde hist og her, men så må det være sådan, når de finder ud af "sandheden" ved dem der tilbyder ubegrænset på alting, skal de nok kigge forbi os på et tidspunkt Smile

Husk på jeg har arbejdet for flere forskellige Danske hosting udbydere i en del år, jeg ved udmærket godt hvordan tingene hænger sammen, vi vil bare ikke ned af den "sidegade".

Men jeg forstår godt dine argumenter, jeg er bare ikke til alle disse "parenteser" omkring alting, jeg er jysk og kalder en skovl for en skovl Smile det tror jeg man kommer længst med.

Men igen, tusind tak for din feedback, den er jeg rigtig glad for.

//Kim

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:

Hej Lukas

Jeg vil slet ikke ind i en lang diskussion eller mudderkastning med dig Lucas, jeg syntes i har gjort det godt siden i startede, men jeg kender jo også din meget kritiske holdning til dine konkurrenter fra min tidligere arbejdsplads :)

Jamen det har jeg aldrig benægtet, det kan alle naturligvis gøre, det står enhver frit for, men det kan alle jo også gøre ved hetzner eller leaseweb som i bruger så vidt jeg kan se.

Vi bruger ikke Hetzner :-) Men LeaseWeb er meget korrekt ja.

Kim Boldig:

Med hensyn til priser, teknik etc. gider jeg slet ikke diskutere dette med dig, da du jo ikke har nogen som helst forudsætninger for at kende vores aftaler med vores udbyder. Vi bruger i øvrigt autoskalering, så vi ikke ryger ind i problemer med fyldte diske, at en server bliver sløv etc.

Om så du har autoskalering - din partitions skal resizes, så det går ikke helt automatisk, men det er du opmærksom på regner jeg med.

Samtidig med det - vi elsker en række af vores konkollegaer, og nogle andre syntes vi (samt mange andre), køre tingene på en sjov måde, eller måske taler lidt for hurtigt til hvad de faktisk kan levere.

Så vi er ikke "efter" vores konkurrenter, vi flytter en hel del kunder fra en række udbydere, fordi kunderne ønsker det, men vi ved der er en række professionelle konkollegaer rundt omkring i Danmark men også i Holland hvor vi holder til, som vi faktisk snakker rigtig godt med :) Men du ved jo vi ikke alle kan elske hinanden, det ved du også godt Kim.

Men hey - der er både gode og dårlige ting ved at være ved store udbydere, hvilket jeg regner med du også har erfaring indenfor branchen allerede.

Men held og lykke Kim Big Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lucas

Jamen det har du da helt ret i Smile alle kan ikke elske hinanden, sådan er det nu engang og nogle udbydere snakker bedre sammen end andre, det ved både du og jeg, jeg håber vi kan have en pæn dialog med hinanden, jeg kan bedst lide konkollegaer, det syntes jeg bedst om Big Smile også selvom vi "kæmper" lidt om de samme kunder, jeg er sikker på at der er plads til os begge to på markedet.

Lucas - Hosting4Real:
Om så du har autoskalering - din partitions skal resizes, så det går ikke helt automatisk, men det er du opmærksom på regner jeg med.

Der er helt styr på den slags ting, det har vi styr på og folk (nørder) til, så det er jeg helt rolig med.

Lucas - Hosting4Real:
Samtidig med det - vi elsker en række af vores konkollegaer, og nogle andre syntes vi (samt mange andre), køre tingene på en sjov måde, eller måske taler lidt for hurtigt til hvad de faktisk kan levere.

Jeg kan kun være enig med dig, jeg tror du er mere "teknik nørd" (ment positivt) end jeg er, jeg har til gengæld et stort service gen og elsker at arbejde og hjælpe kunderne, det har altid været min store passion og jeg er ret god til det.

Lucas - Hosting4Real:
Men hey - der er både gode og dårlige ting ved at være ved store udbydere, hvilket jeg regner med du også har erfaring indenfor branchen allerede.

Jeg er helt enig, jeg har jo selv prøvet at arbejdet for både en af de store og en af de små, men i bund og grund er der jo egentlig kun 2-3 stykker man kan kalde store hosting udbydere i Danmark og der er i min optik, heller ikke plads til flere store udbydere, det er Danmark ikke stor nok til. Men det er der sådan nogle som os kommer ind og tilbyder noget specielt til kunderne.

Lucas - Hosting4Real:
Men held og lykke Kim

Tak for det Lucas, mon ikke vi "sludres ved" ind imellem, det tror jeg Smile

Ha en fantastisk weekend.

//Kim

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)