Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TILBUD: SEO - flere kunder, gratis den første måned!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 19
Fra  CJ Media - Online Markedsføring Skrevet kl. 10:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej!

I anledningen af sommeren, plejer jeg altid at komme med et 'sommertilbud'. Dette år er ingen undtagelse.

Hvis du vil have bedre placeringer i søgemaskinerne (primært Google), så benyt dig af dette tilbud. Vi finder sammen ud af, hvilke søgeord der giver bedst mening, at ligge øverst på - og så finder vi et månedligt budget, som vi begge er tilfredse med. Når vi er enige - så går jeg i gang. Den første måned - ja, den får du helt gratis.

Hvorfor?

Fordi jeg er flink. Men også fordi at jeg gerne vil vise dig, at jeg er parat til at investere i vores samarbejde - og vise, at jeg kan skabe resultater for din hjemmeside/webshop.

Hvis du ønsker at få flere besøgende fra Google - og få den første måneds SEO gratis, så tag kontakt til mig. Så er jeg sikker på, at vi kan finde ud af noget.

Enten her på Amino i en privat besked elelr pr. e-mail: info@cjmedia.dk. Du kan læse mere om mig og mine ydelser, her: http://cjmedia.dk/seo/.

Er du klar, på at få sat skub i tingene?

Jeg er.

God sommer! :-)

Fra Randers
Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 19
Fra  CJ Media - Online Markedsføring Skrevet kl. 10:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tilbuddet gælder i hele juni + juli måned.

Allerede nu er der nogle, der har taget imod tilbuddet. Send mig en mail, så finder vi ud af noget. Info@cjmedia.dk.

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  SearchMind Skrevet kl. 11:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 12:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Vi venter også stadig spændt på den SEO analyse vi blev lovet for 1 uge siden.

Men efter et hurtigt kig på trustpilot, kan du bare beholde den. - Vi er ikke interesseret.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 12:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lød ellers interessant nok, men det virker ikke helt somom at han er klar til nye kunder endnu :(

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 12:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved vores første og sidste samarbejde, betalte jeg forud for en service, hvorefter jeg ikke hørte fra Casper i 1½ måned. Efter flere mails, utallige SMSer og telefonopkald (alle uden svar eller svar om at det var sendt mm) gik jeg til politiet. Først der, blev Casper klar over at jeg ikke lod ham løbe med mine penge, hvorefter jeg endelig fik dem retur. (tråden ligger stadig på amino)

Jeg vil ikke entrere mig med dig under nogen omstændigheder, og dette skal ses som en opfordring til alle andre om at få resultatet først, og så først betale ydelsen bagefter.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)