Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er i tvivl, HJÆLP

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er:)

Jeg vil rigtig gerne være iværksætter og har nogle ideer, men ved ikke helt hvordan de ville kunne begå sig i den store verden.. Så derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig noget respons på mine ideer til, hvordan de eventuelt ville kunne begå sig..

Tanke nr. 1: Starte en webhop som solgte andres mærkers ting. Det skulle være tøj. Lidt ligesom Zalando.

Tanke nr. 2: starte en webshop som solgte mit eget tøj (Tøj som var fedt designet)

På forhånd tak:)

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

to svære tanker du har :-)

Tanke 1: Prøv at tjekke Zalando via Google, så vil du finde ud af at man skal have en rigtig stor pengetank eller investorer for at køre den model. F.eks. Stylepit kører jo også med underskud. Svær branche, men ikke umulig hvis du har pengemænd bag eller selv mange penge.

Tanke 2: Altså hvis du er dygtig til at designe, så er det absolut en mulighed - men husk der er virkelig mange designere ude i verdenen som ikke har fået succes. Fordi selvom du designer fedt tøj, så kræver det jo både kapital at producere det og ikke mindst kræver det masser af markedsføring som regel koster knaster.

Så hvis det er fordi du "bare vil være iværksætter" så vil jeg gå langt udenom de to tanker, men hvis du f.eks. er super designer så vil jeg absolut gå efter tanke 2

Held og lykke med dit valg :-)

Tilmeldt 11. Jun 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marwe..

Nu, hvor du siger du ville gå langt udenom de to tanker, hvad ville du så lægge tanker i i stedet for de to ting, hvis det var dig der stod og gerne ville starte noget op?:)

Tilmeldt 11. Jun 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du eventuelt nogle tanker om noget der kunne blive et hit på market?:)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Iværksætterdrømmen:
Har du eventuelt nogle tanker om noget der kunne blive et hit på market?:)

Med hårdt arbejde, masser af flid og lidt held så kan man jo næsten få hvad som helst til at blive en succes ;-) Så hvis du prøver at ramme et sådan produkt "onetime wonder" så kan jeg ikke hjælpe dig. Jeg kender jo slet ikke noget til dig om hvad du kan, har du en kæmpe pengetank osv. :-)

Så find et område som du har interesse i og så gerne er dygtig indenfor - og lad det være drivkraften og ikke pengene - de følger sjældent med som iværksætter :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)