Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrence på Facebook

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Parasoleksperten.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har d.d. oprettet en konkurrence på facebookfacebook.com/Parasolseksperten hvad er jeres erfaringer med dette? 

Det er første gang vi har oprettet en konkurrence, og er lidt spændt på om resultatet er målbart senere hen  Big Smile

Solafskærmning i høj kvalitet - Parasoleksperten.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gode erfaringer med konkurrencer både på Facebook og uden for.

Jeres mangler dog en vigtig ting - Eksponering. I har 20 følgere og har 5 likes på jeres konkurrence - På 2 timer.. 

At bruge konkurrencer i sin markedsføring, virker kun hvis man har nogen at eksponere den til. - I kan evt. booste jeres opslag.

Måler i senere udgiften op imod hvad i fik ud af konkurrencen, er mit gæt at den har været pænt dyr :)

På jeres hjemmeside kan jeg hverken se incitament til at tilmelde sig nyhedsbrev eller at komme ind på jeres Facebook - Så der mangler i også et link.

Det er også muligt at få delt og fremhævet sin konkurrence på min side, for derved at booste dens engagement. - Det er særligt attraktivt i øjeblikket, da jeg har god trafik pga. markedsføring til min side. Læs evt. mere på www.konkurrencer-nonstop.dk/virksomheder

Jeg er åben for andre typer af samarbejder.

- Det er jo NU at folk skal købe parasoller :)

Tilmeldt 12. Mar 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Parasoleksperten.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Ja vi har overvejet at Booste konkurrencen, hvis der ikke sker noget indenfor kort tid. Wink

Med hensyn til Facebook, så er den i bunden af siden dog kun med likes, og det er et bevidst valg da vi syntes den nye og snart eneste box fra Facebook er meget dominerende.  

Vil helt sikkert lige tage et kig på din side Smile

Solafskærmning i høj kvalitet - Parasoleksperten.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)