Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig print i udlandet - kontakter søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg skal have fundet en leverandør - og gerne en billig en af slagsen ;-) - der kan printe en spiralkalender/bog, nogle postkort, klistermærker mv. til mig af god kvalitet. Jeg er overbevist om, at jeg skal til udlandet, da jeg først er i opstartsfasen og dermed er afhængig af billige priser. 

Er der nogen, der har kontakter i Østen ift. Print? Eller ideer til, hvor jeg kan få det trykt billigt?

Og hvad skal jeg være obs på ift. Moms, told mv.

Jeg er HELT grøn på dette område.

Mange hilsner

heidi

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jul 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Parkeringskompagniet Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Heidi

Den slags kan jeg hjælpe dig med - og ja, det er helt klart økonomisk bedst at kigge til udlandet.

Giv mig et ring på 42421925 eller send en mail til kasper@salgseffekt.nu - så kan vi tale om hvordan det kan løses.

Med venlig hilsen

Kasper Daae

Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

juliesmor:
Jeg er HELT grøn på dette område.

Hvis du er helt grøn på dette område, så vil jeg klart anbefale dig at benytte en dansk leverandør, som f.eks. Lasertryk.dk

De har meget konkurrencedygtige priser (og nej jeg er ikke ansat eller lign) men du skal huske at hvis du bestiller noget fra Østen så er fragten meget omkostningstung, så du skal virkelig bestille meget for at det kan betale sig.

Så det må være klart at foretrække at snakke med en dansk leverandør hvor I snakker samme sprog, du kan hurtig få prøver osv. og så er det også nemmere at sende en prøve fra først produktion ud til f.eks. Kina og sige at det er sådan den skal se ud mht. trykkvalitet og papirkvalitet.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

juliesmor:
Jeg er overbevist om, at jeg skal til udlandet, da jeg først er i opstartsfasen og dermed er afhængig af billige priser. 

Du må da være rimelig "grøn" med den påstand ;-)

Du glemmer helt alle de faldbruger der er ved at få trykt ting i Østen, udover at det i mindre oplag formodentlig ikke vil kunne betale sig pga. fragt og told.  Hvordan vil du sikre dig den rigtige kvalitet af både tryk og papir når du ikke er tilstede? hvad vil du gøre hvis produkterne ikke lever på dit dine krav? 

 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold dig fra udlandet, hvis du er ny :-)  Det er naivt at tro, at alting er billigere i udlandet - og indkøber du ikke store mængder, så æder opstartsomkostninger og transportudgifter dine fortjeneste. Dertil kommer at du har en enorm usikkerhed ift. kvaliteten af produktet, hvis du ikke har faglig indsigt.

Vil anbefale, at du finder en dansk leverandør, som vil være langt billigere for dig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jul 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Parkeringskompagniet Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo ikke nødvendigt at få trykt sine ting i Østen for at få det billigt.

Det kan fint klares i Europa.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Dejlig dag!

Jeg er Maggie fra Kina, nu er deltidsarbejde for HERO GROUP, og nogle andre foregin companies.
I har arbejdet i 5 år.

Faktisk jeg nu arbejde primært som en køber repræsentant for kunder i China.My job er:
-Customer Behov sth, bede mig om oplysninger, jeg gå til fabrikken check for dem og svar.
-Customer Bekræfte og orden, vil jeg være ansvarlig for alt i Kina ligesom
eksport problemstillinger og kvalitetskontrol i fabrikken etc.
-Gør Fotos til kundernes kontrol og holde opdateret.

Da jeg er lokale, jeg kender godt sourcing i forskellige linier i China.For eksempel:
Tøj, sko smykker og tilbehør
Elektronik og Consumer Electronics & forsyninger
Electronic Components & Supplies
Møbler
Lys & Lys
Mekanisk Parts & Fabrication Services
Tilbehør
Hardware & Hvidevarer
Byggematerialer
Office Products & skoleartikler
Emballage og udskrivning
Tekstil & Læder Produkter
Biler & Motorcykler

Så jeg kunne gøre for din hjælp, hvis du har brug for noget,
Selvfølgelig for at få den gode kvalitet og flot pris produkt direkte fra fabrikken til dig.

Hvis du har brug for, måske jeg kunne hjælpe, kan du kontakte mig via:
--email: Hdmaggie11@gmail.com
--Skype: Maggiezm1
--What App: 008618670553957

Maggie med tak!
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)