Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan virkelig ikke finde en god dansk virksomhed til at udvikle mig en app (design og programmering)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg står og vil have udviklet en app af en dansk virksomhed med kompetencerne i orden, har du en virksomhed i tankerne vil jeg meget gerne høre navnet.

Jeg foretrækker en virksomhed fremfor en freelancer medmindre personen virkelig kan sit shit, da det er en lidt kompliceret app at udvikle, så alt i alt må i bare rigtig gerne skrive en besked herunder, hvis i har et navn på en dansk virksomhed, som har designere og udviklere. Jeg har ikke noget loft på mit budget, og vil kigge alle bid seriøst igennem.

 

Rigtig god aften

Fra en forvirret Tor...ben

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben :)

Jeg kan mit sh*t, og vil meget gerne hjælpe dig! Jeg har lavet apps siden 2009, og gør det på fuld knald i dag! Jeg har flere som kan hjælpe med udvikling, design backend etc. hvis der skulle være behov for dette, men for det meste laver jeg det hele selv. 

Jeg synes du skal kigge på mit website, så kan du jo se om mit sh*t er noget for dit sh*t. :) Du finder mit website her: moonsted.com.

Hvis det skulle have interesse, så må du gerne skrive (m@nsted.dk) til mig :) 

Glæder mig til at høre fra dig!

//Mathias

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)