Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminos brugere er vilde med Liberal Alliance

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Lasse, jeg er direktør for Amino. Og ja, Amino er partnere iAgera og Dinero. Men kan ikke lige se koblingen med Agera.

Vi har lavet opslag på baggrund af en valid meningsmåling blandt Aminos brugere. En meningsmåling som blev taget op af JP i går

Det er efter min vurdering interessant at komme ud med historien hvem iværksætterne mener varetager landets interesser bedst. Præcis som berlingske i dag kører en historie om hvem topledere stemmer på.

Blev næsten det sidst opslag, skylder dig et svar når du nævner mig :-)

Ok. direktør..fik ikke lige klikket på dit billede. Koblingen kommer fra det lille link til højre for dit profil billede.

1) I behøver ikke komme med et opslag...

2) i behøver ikke en meningsmåling.... (til hvad nytte?)

3) Det er fuldstændig ligegyldig hvem andre iværksættere mener varetager landet interesser bedst. Og her tror jeg du mener erhvervsdrivendes og ikke landet.

Ja Berlingske har topledere og ekstra bladet de kendte:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/de-kendte-stemmer-derfor-stemmer-amalie-paa/5599839

og valgtest: 

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/valgtest/

Og so on...

Men mener bare politik måske ikke lige høre hjemme her og at firmaer generelt skal forholde sig neutralt til politik.

Og se på tråden... det udvikler sig til noget hvor brugerne drager forbindelser mellem Amino og Liberal Alliance...

Og hvis det virkelig var et issue der var spændende.... så ville man MÅSKE snakke om det på andre tider og IKKE lige op til et valg.

Men vi har jo heldigvis vores egen meninger, og respekter også din, men vi er bare ikke enige.

Ha en rigtig god dag Hr. Frisch.

PS. Vend gerne tilbage med gode ideer til grillen og en øl der passer :-)

Jeg vil gerne starte.... Jacobsen India Pale Ale BeerYes

 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Emil:

Og hvorfor er den statistiske usikkerhed ikke angivet, hvis undersøgelsen er valid?

Statistisk usikkerhed bruges når man laver stikprøver, ikke når alle bliver spurgt og har mulighed for at svare.

Derudover mener jeg bestemt at Amino, som talerør for iværksættere, skal have en politisk holdning og forsøge at forbedre rammevilkårene for iværksættere. Desuden tror jeg ikke folk er så påvirklige som nogle af jer antyder.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Moe:
Derudover mener jeg bestemt at Amino, som talerør for iværksættere, skal have en politisk holdning og forsøge at forbedre rammevilkårene for iværksættere. Desuden tror jeg ikke folk er så påvirklige som nogle af jer antyder.

Kunne det skyldes i har den samme holdning............ ;-)

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Runge:

Kunne det skyldes i har den samme holdning............ ;-)

I så fald er det en holdning jeg deler med halvdelen af Aminos brugere ;)
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse. Her er vi bare helt uenige.

Amino er iværksætternes talerør. 43 pct bakker op om LA. Det er et synspunkt vi formidler videre.

Jeg må som direktør have en holdning til politik. Stine Bosse er direkte ude i valgannoncer med Socialdemokratiet i dag.

Oven i købet fremhæver vi både i JP og her at Aminos brugere også bakker op om Alternativet. Dobbelt op i fht vælgerne som helhed.


Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvor er jeg egentlig træt af at se på Anders Samuelsen fjæs og have ham til at stire på mig hele tiden når man læser tråde på Amino.

LA har for mig et skræmmende syn på klima, miljø og det må være det som kommer først når man skal sætte kryds.
Ikke på hvornår far og mor kan hente lille Mette og andre ubetydelige diskussioner der er i valgkampen.
man bliver nødt til at se ud over ens egen næsetip og tænke på verden lang tid efter vi er døde og begravet.
Og den skandale med skifergas , det er skræmmende at partier ønsker dette.
Det er som at pisse i bukserne, dejligt varmt nu men det bliver klamt og koldt bagefter.

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uh ha, det er godt det ikke er Amino der vælger statsminister!!

Jeg kunne som hårdt arbejdende iværksætter aldrig drømme om at stemme på LA! Deres menneskesyn og forsimplede udtalelser og løsninger på de mange menneskelige opgaver, der skal løses - det går bare ikke.

Det er ikke nemt at få enderne til at nå sammen, men det er så vigtigt at tænke lidt længere frem end til egen næse, når vi snakker statsminister - og hvilken vej vi skal gå? 

Verden er stor, og den udvikler sig konstant - vi må favne den og forstå, at opgaverne skal løses sammen.

Go' torsdag

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I stedet for at spilde tiden på at diskutere blå blok vs. rød blok, partier og kandidater, hvorfor kræver vi vælgere ikke i højere grad end nu, mere reel indflydelse på den førte politik. Er jeg den eneste der kan se et demokratisk problem i, at være tvunget til at stemme på repræsentanter jeg ikke kender, ikke fører den politik jeg vil have når det kommer til stykket, og som lyver og fordrejer for at sikre sig stemmerne og dermed de fede pensioner og efterfølgende gode poster i det private?

Er jeg den eneste der kan se et problem i, at politikerne ignorerer befolkningen (eksempelvis de seneste kæmpe underskriftsindsamlinger) når det passer dem, og at de kan sidde bag lukkede døre og bestemme love der rammer os alle mod vores vilje og i al' hemmelighed? Er dette demokratisk?

Hvorfor kræver vi ikke en ændring af det nuværende system, der ikke længere er tidssvarende.

Jeg mener at vi i højere grad skal have lov til, at stemme på enkeltsager (ikke nødvendigvis samtlige) end på enkeltpersoner eller partier. Mit livssyn kan ikke lægges i én ideologisk kasse! Jeg kan være ”rød” hvad angår én ting og ”blå” hvad angår en anden. Det viser de såkaldte ”kandidat-test” også. Min højeste score er 65% enighed med en kandidat. Altså kan de resterende 35% være direkte i modstrid med mine synspunkter og ønsket politik. Jeg kan til gengæld være 100% enig i én sag og 100% uenig i en anden, sådan sat på en spids.

Dette giver et meget bedre billede af hvad befolkningen reelt ønsker, og er meget bedre for demokratiet, end at tillade tilfældige enkeltpersoner at bestemme alt på dine vejene.


PS: Jeg ønsker ikke et pøbelvælde, men et mere smart og tidssvarende demokratisk system. :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Frisch:

Lasse. Her er vi bare helt uenige.

Amino er iværksætternes talerør. 43 pct bakker op om LA. Det er et synspunkt vi formidler videre.

Jeg må som direktør have en holdning til politik. Stine Bosse er direkte ude i valgannoncer med Socialdemokratiet i dag.

Oven i købet fremhæver vi både i JP og her at Aminos brugere også bakker op om Alternativet. Dobbelt op i fht vælgerne som helhed.

Det er vi.

Jeg kan absolut INTET finde om Amino er et talerør og i hvad sammenhæng.

http://www.amino.dk/content/Omamino.aspx

I formidler et synspunkt videre på bagrund af 1000 mennesker.

Og jeres 43 procent repræsenter jo langt fra noget brugbart.. Kan se der i runde tal er lidt over 200000 brugere på Amino, er det så ikke lidt forkert at give det indtryk at 43 procent bakker op om L ?

Nu linker du ikke til den artikel i JP og kan heller ikke lige finde den. Står der i den at det kun er 1000 medlemmer der repræsenter undersøgelsen?  

Begynder i min optik at virke lidt som propaganda, hvis man vil give det indtryk, at 43% af over 200000 medlemmer støtter op om L (dvs. godt 83000)

Vil faktisk sige i kan komme til at træde over 190000 Aminoer over tærene med sådan en udtalelse.

Og ja du må naturligvis have en holdning. Jeg har også en holdning, men den holder jeg for mig selv.

Er medlem af amino for at søge oplysninger om det at være iværksætter, og hjælpe andre. Ikke for at være en del af opbakning for et bestemt parti eller synspunkter.  

Men hvad med at prøver og køre en rigtig afstemning... og se hvad aminoerne siger?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Lasse Runge:

Begynder i min optik at virke lidt som propaganda, hvis man vil give det indtryk, at 43% af over 200000 medlemmer støtter op om L (dvs. godt 83000)

Vil faktisk sige i kan komme til at træde over 190000 Aminoer over tærene med sådan en udtalelse.

Og ja du må naturligvis have en holdning. Jeg har også en holdning, men den holder jeg for mig selv.

Er medlem af amino for at søge oplysninger om det at være iværksætter, og hjælpe andre. Ikke for at være en del af opbakning for et bestemt parti eller synspunkter.  

Yes  Ja jeg er da godt irriteret over, at folk der ser mig som meget aktiv på Amino skulle tro jeg er LA og støtter J B Olsen osv - for det er jeg IKKE - og det kunne nogen jo tro

Jeg kan slet ikke se direktøren nødvendigvis skal støtte det ene eller andet-  det er et valg Stine Bosse og Lars Seir C fra Saxo tager - og af samme grund lægger jeg ikke penge i f.eks Saxo. Det er ikke spor forbudt for erhvervsfolk at vælge at være aktive politikere eller yde aktiv moralsk støtte til bestemte partier (nok efter aftale med bestyrelsen vil jeg betstemt formode), men jeg synes ikke det klæder et forum for "alle" at det går ind i valgkampen - bestemt ikke

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)