Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminos brugere er vilde med Liberal Alliance

Side 3 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Jeg har været Konservativ - gud, konge og fædrelandet - stort set siden jeg fik stemmeret.

Men må bare erkende at de Konservative pt. har udspillet deres rolle og alt det interne personfnidder igennem mange år har kostet partiet dyrt.
Glædeligt at se at du også er en af dem der sat kryds ved K for Konservativ - Big Smile Cool

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Niels Westly har intet med Amino at gøre. Du må kontakte ham direkte.

Yes

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren:

Nu har jeg lige fået en "personlig" mail fta Niels Westy, Liberal Alliance!!! Gad vide hvor de har min mail adresse fra - Tak Amino!

Din mail er synlig på din profilside.

Henrik Rosenørn:

Også selv om vi kan slippe for skat på de skattely-kontruktioner som LA's arbejdsgiver Saxo bank tilbyder.

Suk... Du har et meget 'liberalt' forhold til sandheden? Det er desuden ikke LA, men produktivitetskommisionen som siger at der kan effektiviseres med 10%. Personligt tror jeg bestemt at man kan hente 10% i det offentlige, hvis ikke meget mere. Der er en klar og videnskabelig sammenhæng mellem størrelsen på en virksomhed og ineffektivitet, så alene ved at reducere det offentliges størrelse vil man forbedre produktiviteten.

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er Amino jo ikke ikke repræsentativ for iværksættere på nogen måde. Det er ikke ment negativt, men de fleste indlæg på Amino handler jo om noget lavpraktisk vedr. web og andet der intet har med de problemstillinger at gøre, som er på den politiske dagsorden. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Runge:

Nej mit kryds får de heller ikke...

2 ting man aldrig skal diskutere er religion og politik..

Men kunne nu være sjovt og se hvor mange der her på Amino, har ladet sig præge af de fine liberal alliance reklamer her på siden.... ;-) 

Der er nu 3 ting.... du glemte sport. 

Og nej, de får heller ikke min stemme de der pseudo-liberale.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Smider lige en sidste kommentar på denne tråd, da min tid er for kostbar til politisk debat.

HrThorborg er sq god til mange ting... Men om alt er skyder Amino kongen sig lidt i foden med den her mail.

Vi har ikke brug for en meningsmåling om hvad andre aminoer stemmer

Virker lidt mærkeligt at sætte en fra agera til at poste det.... Et firma der har med indsamling af tilbud fra revisorer og advokater at gøre... Samt vi får også lige at vide hvad parti han stemmer på.

Gratis råd: bland ikke forretning og politik sammen i et offentligt forum.

Ville i stedet opfordre Martin til at smide en mail rundt med hvad folk smider på grillen og hvad øl de kan anbefale :-) 

Over and out.

Og rigtig godt valg til alle.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse, jeg er direktør for Amino. Og ja, Amino er partnere iAgera og Dinero. Men kan ikke lige se koblingen med Agera.

Vi har lavet opslag på baggrund af en valid meningsmåling blandt Aminos brugere. En meningsmåling som blev taget op af JP i går

Det er efter min vurdering interessant at komme ud med historien hvem iværksætterne mener varetager landets interesser bedst. Præcis som berlingske i dag kører en historie om hvem topledere stemmer på.

Fra København
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

(Min Yes var til Pias indlæg i starten af diskussionen)

Jeg har ikke svaret på denne afstemning, jeg kunne aldrig finde på at stemme på Liberal Alliance, og selvom jeg godt ved, at Martin Thorborg er meget glad for Anders Samuelsen og gerne vil give det indtryk, at man som iværksætter "naturligvis" er liberal, så vil jeg gerne understrege, at man bestemt godt kan tjene pænt uden kun at tænke på penge.

LAs verdenssyn er et blandt mange, skønt de ihærdigt prøver at gøre det til et spørgsmål om at "have forstået det" eller ej. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:
En meningsmåling baseret på 1.000 svar er repræsentativ. Så den dækker ganske fint den generelle holdning blandt selvstændige.

1000 svar gør ikke en undersøgelse repræsentativ nødvendigvis. Det kommer i høj grad an på udvælgelsen og svarprocenten.

Jeg troede egentlig at undersøgelsen var mest for sjov. Sådan læste jeg det oprindelige indlæg. Men kan se, at der bliver gået meget op i at undersøgelsen er valid. Hvis Amino virkelig mener dette, bør man beskrive fremgangsmåden.

Og hvorfor er den statistiske usikkerhed ikke angivet, hvis undersøgelsen er valid?

Jeg synes i øvrigt undersøgelsen er underholdende nok. Måske burde man dog have holdt sig fra analysen og bare præsenteret resultatet. Og så lade være med at gå så meget op i validitet.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er usikkerhed ved alle målinger. Men det ændre ikke på at det overordnede billede er ret klart

Ca 2/3 stemmer på blå blok og det båret af at mange iværksættere stemmer på liberal alliance

Side 3 ud af 7 (62 indlæg)