Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Hjælp - Spørgsmål og kritik er også okay

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer aminoer, har fået et indtryk af at man stortset kan få svar på alt virksomheds/idé basseret ting herinde, og det er sådan set derfor jeg er her, det her indlæg kommer nok til at være lidt anderledes i forhold til så mange andre der er her :)

Nå, lad os komme til det!

Hej, jeg er en dreng på 20 år, som efterhånden har været igennem 4 forskellige uddannelsesforløb, alle sammen uden held.. Når jeg skriver uden held, er det fordi jeg stadig ikke har fundet det jeg vil i livet, og alting sortner mere og mere :( Jeg begrænser mig selv ved at have en grænse for hvor langt jeg vil gå med et arbejde! Jeg er villig til at knokle røven ud af bukserne, og er meget ambitiøs når det er foran mig. Jeg kommer aldrig til at være Pædagog, Social og Sundheds- hjælper eller andet lignende, da det slet ikke har min interesse, og det ville være synd for patienterne/børnene, hvis jeg skulle gå iblandt dem uden at gide det.  Jeg har udover det en HG, men da jeg kommer fra Frederikshavn vil det altid være rigtig svært at finde en lærerplads, hvor man evt. kunne færdiggøre sin uddannelse, især når man begrænser sig selv.. Jeg er ikke kommet her på grund af en uddannelse, men nærmere fordi jeg har fået en fantastisk idé, spørgsmålet er bare om jeg skal prøve at sælge idéen til et større firma, eller om man skal starte sit eget, helt fra bunden.

Jeg vil hører lidt om hvad der fx ville være smartest, i forhold til økonomi og vækst af produktet?

Derudover vil jeg hører hvordan man får fat på nogle evt. distributører til de forskellige materialer som skal bruges til produktet

Om der skal laves en prototype, til fremvisning, eller om tegninger og information, er nok i sig selv?

Mange tak for svar på forhånd, håber virkelig jeg får noget jeg kan bruge til noget:)

I må endelig ikke tro at jeg ikke ville tage et job som rengøringsassistent (eksempel) Det er bare ikke det jeg skal resten af mit liv!

Jeg har en masse følelser i kroppen, som altid kommer frem i mig når jeg er alene.. Det er ikke altid lige rare følelser, da jeg har haft det jeg selv vil kalde en ustabil opvækst.

Alt det "ekstra" skal i bare glemme, jeg føler bare jeg får renset lidt ud i min krop..

Jeg har altid facade på ude i den virkelige verden, men er der nogen som er interesseret, så er jeg et meget åbent menneske, og følsomt.

Endelig skriv :)



Side 1 ud af 1 (1 indlæg)